۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
قدرت زنجانی ها برای خرید لوازم خانگی بسیار ضعیف است
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و اداری زنجان:

قدرت زنجانی ها برای خرید لوازم خانگی بسیار ضعیف است

زنجان-احمدی،رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و اداری زنجان گفت: قدرت زنجانی ها برای خرید لوازم خانگی طی سالجاری بسیار ضعیف شده است.

سید محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: طی سالجاری با افزایش قیمت لوازم خانگی قدرت مردم برای خرید لوازم خانگی بسیار ضعیف شده است. 

وی اظهار کرد: مردم خیال می کردند با برگزاری انتخابات قیمت لوازم خانگی کاهش یابد و این مهم تاکنون محقق نشده است. 

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و اداری زنجان گفت: متاسفانه قبل از ماه محرم که شاهد مراسم عروسی بود به تبع باید خرید لوازم خانگی روند افزیشی به خود می گرفت ولی این مهم محقق نشد. 

احمدی ابراز داشت: در استان زنجان خرید برخی لوازم خانگی با کیفیت که تولید داخل کشور خوب است ولی به تبع مردم به علت کیفیت بالای برخی از اجناس خارجی استقبال خوبی از خرید این کالاها دارند. 

وی از فعالیت ۱۵۰ واحد صنفی لوازم خانگی در زنجان خبر داد و گفت: این تعداد واحد، پروانه کسب دارند و به صورت قانونی فعالیت می کنند. 

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و اداری زنجان افزود: افزایش قیمت لوازم خانگی باعث کاهش خرید لوازم خانگی توسط مردم شده  و امیدواریم در دولت جدید خرید لوازم خانگی افزایش یابد. 

احمدی یاد آورشد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گران‌فروشی در این زمینه، مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ در میان بگذراند و گزارشات لازم را ارائه دهند. 

کد خبر: ۱۰۶٬۸۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha