۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
ستاد اجرایی در گرمسار پروژه اجرا می‌کند/ کمک به ساخت مدرسه
نماینده گرمسار و آرادان در مجلس خبر داد؛

ستاد اجرایی در گرمسار پروژه اجرا می‌کند/ کمک به ساخت مدرسه

گرمسار- مطهری، نماینده گرمسار و آرادان در مجلس از دیدار با نیازی معاون بنیاد برکت خبر داد و گفت: این نهاد قرار است در گرمسار برخی پروژه‌ها به خصوص مدرسه‌سازی را اجرا کند.

اردشیر مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با اشاره به دیدار خود با نیازی معاون بنیاد برکت کشور، تاکید کرد: ساخت دو مدرسه در منطقه مسکن‌مهر گرمسار و ایوانکی در زمره اقداماتی هستند که قرار است با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در غرب استان سمنان صورت گیرد.

وی از کمک ۱۲ میلیاردی‌ برای ساخت دو باب مدرسه در مسکن مهر گرمسار و ایوانکی نیز توسط ستاد اجرایی خبر داد و گفت: این طرح ها  بزودی عملیاتی خواهد شد.

عضو خانه ملت با بیان اینکه دستور مشارکت در این طرح ها خوشبختانه به سازمان نوسازی مدارس استان سمنان به عنوان مجری طرح ابلاغ شده است و در حال انجام کارهای پیمان سپاری است، تاکید کرد: امیدواریم مردم به زودی از برکت این طرح ها بهره مند شوند.

مطهری با بیان اینکه احیای قنات های منطقه برای حمایت از طرح های کشاورزی از دیگر اقداماتی است که از ستاد اجرایی پیگیری شده است، گفت: ستاد اجرایی در رفع مشکل آب که دغدغه مردم گرمسار و آرادان است، نقشی حیاتی دارد.

وی با اشاره به تامین آب روستاها، گفت: محفظه های آب برای روستاهای کمتر برخوردار گرمسار و آرادان از جمله اقدامات ستاد اجرایی در آینده خواهد بود.

کد خبر: ۱۰۶٬۷۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha