۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
 قیمت انواع لوازم خانگی در  زنجان ۳۵ درصد افزایش یافته است
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و اداری زنجان:

 قیمت انواع لوازم خانگی در  زنجان ۳۵ درصد افزایش یافته است

زنجان- احمدی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و اداری زنجان گفت: قیمت انواع لوازم خانگی در استان  زنجان نسبت به سال گذشته بیش از ۳۵ درصد افزایش یافته است.

سید محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار از فعالیت ۱۵۰ واحد صنفی لوازم خانگی در زنجان خبر داد و گفت: این تعداد واحد، پروانه کسب دارند و فعالیت شان قانونی است. 

وی با بیان اینکه قیمت انواع لوازم خانگی در استان  زنجان نسبت به سال گذشته بیش از ۳۵ درصد افزایش یافته است،گفت: در حال حاضر قیمت‌ها با توجه به اقدامات شرکت‌های تولیدکننده افزایش داشته است. 

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و اداری زنجان با بیان اینکه افزایش قیمت لوازم خانگی باعث کاهش خرید لوازم خانگی توسط مردم شده است، گفت: با گران شدن دلار و به تبع آن محصولات خارجی برخی از مصرف‌کننده‌ها کالاهای ایرانی را خریداری می‌کنند. 

احمدی تاکید کرد: از شهروندان درخواست می شود به خرید اقلام موردنیاز خود از فروشندگی‌های معتبر دارای مجوز و نمایندگی مجاز و نیز دریافت فاکتور هنگام خرید توجه کنند و اگر فروشنده فاکتور ارائه نداد باید با اتحادیه مربوطه تماس حاصل کنند و بازرسی از این واحدها  با کمک اصناف انجام می شود. 

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گران‌فروشی در این زمینه، مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ در میان بگذراند و گزارشات لازم را ارائه دهند. 

کد خبر: ۱۰۶٬۵۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha