۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
فعالیت قنادی ها و آجیل فروشی ها در مازندران ممنوع است
رئیس سازمان صمت مازندران:

فعالیت قنادی ها و آجیل فروشی ها در مازندران ممنوع است

ساری - رئیس سازمان صمت مازندران گفت: فعالیت قنادی ها و آجیل فروشی ها تا تاریخ ۱۵ فروردین ماه سال جاری در مازندران ممنوع است.

به گزارش بازار، به نقل از صمت مازندران، حسینقلی قوانلو گفت:بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان فقط فعالیت میوه فروشی ها، فروشگاههای گوشت قرمز و مرغ، سوپر مارکت ها، نانوایی ها و فروشگاههای بزرگ تامین کننده کالای اساسی خانوارها آن هم با رعایت کامل مسائل بهداشتی مجاز است.

وی در پاسخ به این سئوال که دیده شده برخی واحدها از قبیل قنادی ها و آجیل فروشی ها این روزها فعالیت دارند گفت:مصوبات این ستاد لازم الاجرا بوده و همه دستگاهها و واحدهای صنفی و اتحادیه ها ملزم به رعایت آن هستند.

وی ادامه داد:همانطور که ماندن در خانه تا ریشه کن کردن ویروس کرونا مورد تاکید تمامی مسئولان و  قاطبه مردم است، اصناف عزیز مازندران نیز علیرغم فشاری که از ناحیه اقتصادی به جهت تعطیلی واحدهای کسبشان در این روزها به آنها متحمل شده باز هم مثل همیشه پای کار بوده و تا ۱۵ فرودین ماه فعالیتهای خود را تعطیل کرده اند. 

وی در پایان یادآوری کرد:بازرسان این سازمان همراه با دستگاههای اجرایی دیگر روزانه جهت نطارت در بازار حضور داشته و با واحدهای متخلف صنفی برخورد قانونی لازم را انجام خواهند داد.

کد خبر: ۱۰٬۶۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha