۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
مردمی کردن اقتصاد، راه‌ برون رفت از مشکلات فعلی
رئیس اتاق تعاون ایران اعلام کرد

مردمی کردن اقتصاد، راه‌ برون رفت از مشکلات فعلی

رئیس اتاق تعاون ایران طی پیامی با گرامیداشت یاد شهید دکتر بهشتی مروج تفکر تعاون، هفته تعاون را که تجلی‌گر احیای ارزش‌های مبتنی بر همبستگی و مشارکت اجتماعی است، به جامعه بزرگ تعاون، تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، متن پیام بهمن عبداللهی به این شرح است:

امروزه کارآمدی شیوه اقتصاد تعاونی در ایجاد زمینه حضور ضابطه‌مند و برنامه محور آحاد جامعه در فعالیت‌های اقتصادی بر هیچ کس پوشیده نیست و اهم محورهای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و مفاد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ایجاد بستر مناسب برای حضور آحاد جامعه در فعالیت‌های اقتصادی و استفاده از این ظرفیت بزرگ برای توسعه اقتصادی کشور، توسعه عدالت و رفاه اجتماعی بر این موضوع تاکید دارد.

در شرایط فعلی کشور قطعا یکی از راه‌های اصلی و مهم برون رفت از مشکلات و پایداری بیشتر اقتصاد ملی تکیه بر توان داخلی و مردمی و استفاده از ظرفیت‌های آحاد مردم و به تعبیر دیگر مردمی کردن اقتصاد است که اقتصاد تعاونی به عنوان مظهر و نماد این سیاست تلقی می‌گردد.

در حال حاضر با اسقرار دولت مردمی فرصت مغتنمی برای توسعه و اعتلای اقتصاد تعاونی در چارچوب سیاست‌ها و قوانین جاری در کشور مهیا گردیده است که امیدوارم با هوشمندی فعالان عرصه تعاون و مدیران انقلابی در دولت، از این فرصت و ظرفیت بخش تعاون برای کمک به حل مشکلات کشور و مردم حداکثر استفاده صورت گیرد.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد شهید آیت الله دکتر بهشتی مروج تفکر اقتصاد مردم محور و عدالت جوی تعاون، فرارسیدن هفته تعاون را به همه علاقمندان به این جریان اقتصادی، اجتماعی و همه تعاونگران ایران اسلامی و تمام مدیران و مسئولان زحمتکش و بی ادعای این بخش تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند سبحان توفیق روز افزون برای همگان خواستارم.

عبداللهی
رئیس اتاق تعاون ایران.

کد خبر: ۱۰۵٬۹۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha