۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال خانگی در گلستان پرداخت می شود
مدیر شعب بانک توسعه تعاون گلستان:

۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال خانگی در گلستان پرداخت می شود

گرگان- مدیر شعب بانک توسعه تعاون گلستان گفت: در حوزه مشاغل خانگی در سال جاری ۲۴۰ میلیارد ریال بودجه به گلستان تخصیص یافته که ابلاغ شده و سقف آن یک میلیارد ریال و چهار درصد است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا شریفی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: در مجموع سیاست های اعتباری که در بانک تعاون وجود دارد نگاه حمایتی به بخش تعاون بوده و تسهیلاتی ارزان قیمت به تعاون گران پرداخت می شود.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون گلستان افزود: یکی از اهداف ما حمایت از اشتغال روستایی است و بالغ بر هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در سال گذشته پرداخت و دو هزار و ۱۹ شغل ایجاد شده است و به لحاظ رتبه‌بندی در بین استان‌های کشور رتبه پنجم را کسب کردیم.

وی ادامه داد: در تسهیلات تبصره ماده ۱۸ که در سه بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری است ظرفیت خوبی برای حمایت از بخش تعاون وجود دارد که در سال گذشته تا مرداد ماه امسال در بخش کشاورزی ۱۸۰ میلیارد ریال و در بخش صنعت ۴۳۳ میلیارد ریال و در بند الف ماده ۵۲، مبلغ ۱۹۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

شریفی تاکید کرد: بانک توسعه تعاون با احساس مسئولیت اجتماعی هر جا که نیاز به حضور باشد ورود پیدا کرده و به عنوان مثال در سیل سال ۹۸ با پیگیری‌های مدیرعامل معادل ۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت و تعمیرات منازل مسکونی تسهیلات پرداخت شد.

وی گفت: در حوزه مشاغل خانگی در سال جاری ۲۴۰ میلیارد ریال بودجه تخصیص یافته که ابلاغ شده است و سقف آن یک میلیارد ریال و چهار درصد با بازپرداخت هفت ساله است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون گلستان بیان کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون ۲۹۱ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در استان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: ۳۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بخش تسهیلات کرونا پرداختی داشتیم.

طبق گفته شریفی ۱۴ شعبه بانک توسعه تعاون در گلستان وجود داشته و در شهرهای مراوه تپه و گالیکش شعبه نداریم.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون گلستان اضافه کرد: کل تسهیلات پرداختی از سال گذشته تاکنون هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بوده که در بخش‌های مختلف پرداخته شده است.

کد خبر: ۱۰۵٬۹۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha