۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
برق رسانی به ۱۲۵ خانوار عشایری تهران
مجری طرح روستایی شرکت توزیع نیروی برق اعلام کرد

برق رسانی به ۱۲۵ خانوار عشایری تهران

طرح برق‌رسانی به ۱۲۵ خانوار عشایری استان تهران در شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند، پاکدشت، ورامین و صفادشت ملارد با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران اجرا شد.

به گزارش بازار، نورالدین امرایی، مجری طرح روستایی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اعلام این خبر گفت: در این طرح به هر یک از خانوارهای عشایری یک مولد خورشیدی قابل حمل با قابلیت تأمین چهار لامپ روشنایی و دو پورت شارژ تلفن همراه واگذار شد.

امرایی افزود: ارزش ریالی هریک از این مولدهای خورشیدی ۸۵ میلیون ریال است که از این میزان ۹۰ درصد را شرکت توزیع نیروی برق استان تهران تامین می‌کند و خانوارهای عشایری تنها با پرداخت ۱۰ درصد از بهای محصولات، می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: مولدهای خورشیدی تحویلی به عشایر دارای دو سال خدمات پس از فروش هستند و آموزش‌های لازم نیز در این خصوص از سوی کارشناسان مربوطه به این خانواده‌ها ارائه شده است.

مجری طرح روستایی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در خاتمه اظهار امیدواری کرد با تامین اعتبار مورد نیاز در آینده‌ای نزدیک، این تسهیلات در اختیار همه خانوارهای عشایری قرار گیرد.

کد خبر: ۱۰۵٬۹۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha