۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
افتتاح ۱۴ هزار و ۸۳۲ پروژه عمرانی در هفته دولت
معاون عمران وزیر کشور اعلام کرد

افتتاح ۱۴ هزار و ۸۳۲ پروژه عمرانی در هفته دولت

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: طی هفته دولت ۱۴هزار و ۸۳۲ پروژه عمرانی در کشور با اعتباری معادل ۱۳۷ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش بازار، مهدی جمالی نژاد افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی از استانداری‌ها از این تعداد ۹۹۸ پروژه با سرمایه گذاری ۱۵ هزار و ۴۳۹ میلیارد تومان مربوط به شهرداری‌ها و ۴۰۶۸ پروژه با سرمایه گذاری هزار و ۱۰۸ میلیارد تومان مربوط به دهیاری‌ها بود.

وی همچنین گفت: طی هفته دولت ۹۷۶۶ پروژه مربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی با سرمایه گذاری ۱۲۰ هزار و ۶۷۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
جمالی نژاد اضافه کرد: به موجب گزارش‌های رسیده از استانداری ها، بیشترین پروژه شهرداری‌ها که در هفته دولت به بهره برداری رسید، به ترتیب مربوط به استان‌های اصفهان با ۲۱۵ پروژه، بوشهربا ۱۱۷ پروژه و گلستان با ۷۴ پروژه بود.

وی ادامه داد: بیشترین پروژه‌های به بهره برداری رسیده سایر دستگاه‌ها به ترتیب مربوط به استان‌های فارس با ۸۷۵ پروژه، گیلان با ۸۳۵ و خراسان رضوی با ۷۴۳ پروژه بود.

جمالی نژاد همچنین اعلام کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از استان‌ها طی هفته دولت ۱۳۰ پروژه شهرداری‌های کشور با سرمایه گذاری معادل دو هزارو ۴۸۷ میلیارد تومان و ۹۰۸ پروژه سایر دستگاه‌های اجرایی با سرمایه گذاری معادل ۱۴ هزار و ۸۶۴ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

مجوز بکارگیری ۶۵۰ نیروی قرارداد کارمعین برای شهرداری‌ها
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: در راستای اجرایی شدن مجوز اخذ شده از سازمان اداری و استخدامی کشور، مجوز بکارگیری ۴۵۰ نیروی قرارداد کارمعین برای شهرداری مشهد مقدس صادر شد.

مهدی جمالی نژاد افزود: همچنین مجوز بکارگیری ۲۰۰ نیروی قرارداد کار معین دیگر نیز برای برخی شهرداری‌های استان‌های تهران، فارس و خراسان رضوی نیز صادر شد.

وی ادامه داد: این مجوز از میان افراد واجد شرایط که به صورت غیرمستقیم در شهرداری‌ها در حوزه ستادی، مناطق و سازمان‌های وابسته در مشاغل کارمندی مشغول به کار بوده اند، بر اساس شاخص‌های تعیین شده شامل مدرک تحصیلی، سابقه خدمت و مصاحبه کتبی، به ترتیب نمره فضلی و رعایت شرایط احراز در سقف سهمیه تخصیصی سازمان اداری واستخدامی کشور اعطاء شده است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور یادآور شد: با همکاری سایر شهرداری‌ها و دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری‌ها و تسریع در ارسال اطلاعات مورد نیاز، شاهد تسریع در روند اعطای مجوز به کارگیری نیروی قرارداد کار معین در تمامی شهرداری‌های کشور خواهیم بود.

کد خبر: ۱۰۵٬۷۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha