۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
نصب صفحات خورشیدی در مکانهای مختلف| چگونگی علاقمندی کودکان به انرژی پاک
بازار گزارش می‌دهد؛

نصب صفحات خورشیدی در مکانهای مختلف| چگونگی علاقمندی کودکان به انرژی پاک

با آموزش می توان نسل فردا را به تولید انرژی از منبع پاک علاقمند نمود.

بازار؛ گروه بین الملل: کارشناسان و نصب کنندگان ابزار تولید انرژی خورشیدی دریافته اند که وقتی خانواده ای تصمیم می گیرند صفحات خورشیدی روی پشت بام را در خانه خود نصب کنند، فرزندانشان به طور قابل ملاحظه ای به انرژی خورشیدی و سیستم های خورشیدی علاقه مند می شوند.

ما می خواهیم به والدین کمک کنیم تا انرژی خورشیدی و مزایای سیستم های انرژی خورشیدی را برای فرزندان خود توضیح دهند. با این حال ، پیچیدگی های انرژی خورشیدی حتی برای بزرگسالان می تواند به سرعت گیج کننده شود.

حقایق انرژی خورشیدی برای کودکان
خورشید سرشار از انرژی بوده و انرژی خورشیدی از نور خورشید که به زمین می رسد. میزان نور خورشید که به زمین می رسد بسته به موقعیت ، زمان روز ، زمان سال و شرایط آب و هوایی متفاوت است.

میلیاردها سال خورشید انرژی تولید کرده است. این بدان معناست که صدها سال است که مردم از انرژی خورشیدی برای پخت غذا ، گرم نگه داشتن و خشک کردن لباس استفاده می کنند. امروزه از آن برای ایجاد برق نیز استفاده می شود.

سلولهای خورشیدی نور خورشید را به الکتریسیته تبدیل می کنند. سلولهای خورشیدی را سلولهای فتوولتائیک نیز می نامند.

سلول های خورشیدی برای ساخت صفحات خورشیدی کنار هم قرار می گیرند که گاهی اوقات آرایه خورشیدی نامیده می شود. صفحات خورشیدی روی سقف خانه شما قرار می گیرند تا نور خورشید را جمع آوری کرده و آن را به برق تبدیل کنند. اگر تابلوهای براق بزرگی روی سقف خانه دیده اید ، آن خانه از انرژی خورشیدی استفاده می کند. از انرژی خورشیدی می توان برای تأمین انرژی هر چیزی که در خانه شما نیاز به برق دارد استفاده کرد.

پنل های خورشیدی فقط برای خانه ها نیستند. در حقیقت، صفحات خورشیدی در اطراف ما برای تأمین انرژی بسیاری از چیزهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. پنل های خورشیدی را می توان روی کامیون های مواد غذایی، اتومبیل ها، قایق ها، ساختمان ها و ماهواره های فضایی قرار داد.

حتی هواپیماهایی هستند که با انرژی خورشیدی کار می کنند. از پنل های خورشیدی می توان برای تغذیه وسایل کوچکتر مانند ماشین حساب و علائم نارنجی چشمک زن بزرگراه استفاده کرد که به ما در مورد ترافیک یا بسته بودن خروجی هشدار می دهد.

انرژی خورشیدی برای کره زمین مفید است و این منبع انرژی آلودگی مانند زغال سنگ و نفت ایجاد نمی کند. ما انرژی خود را برای تولید نیرو از زغال سنگ و نفت هدر می دهیم. هنگام استفاده از انرژی خورشیدی هیچ انرژی هدر نمی رود.

خورشیدی آینده انرژی ما است، بنابراین منطقی است که به نسل آینده در مورد مزایای منبع انرژی پایدار آموزش دهیم. اگر علاقه مند به نصب صفحات خورشیدی بر روی سقف خود هستید، در مورد آن با فرزندان یا خواهر و برادرهای کوچک خود صحبت کنید. صحبت شما باعث ایجاد علاقه به آینده انرژی خورشیدی می شود.

با آموزش مناسب و تاکید بر استفاده از منبع انرژی پاک، علیرغم شیوع بیماری همه گیر کووید ۱۹، نصب ابزار تولید انرژی خورشیدی در ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۲۰ به بالاترین حد خود رسید.

محموله های آمریکایی فتوولتائیک خورشیدی علیرغم فشارهای جهانی همه گیری کروناویروس ، در سال ۲۰۲۰ به رکورد ۲۱.۸ میلیون کیلووات رسید.

داده های منتشر شده توسط اداره اطلاعات انرژی نشان می دهد محموله های PV خورشیدی ایالات متحده آمریکا در سال گذشته ۳۳ درصد افزایش یافته است - ۵.۴ میلیون کیلو وات افزایش نسبت به سال ۲۰۱۹.

در این گزارش آمده است: تقاضا برای تأسیسات خورشیدی مسکونی در سال ۲۰۲۰ تا حدی افزایش یافت زیرا مردم زمان بیشتری را در خانه می گذراندند، که به نوبه خود منجر به افزایش علاقه به بهبود در خانه شد. از دیگر دلایل افزایش محموله ها می توان به انقضای اعتبارات مالیاتی خورشیدی، ادامه رشد ظرفیت خورشیدی در مقیاس مطلوب و کاهش هزینه های سیستم های خورشیدی اشاره کرد.

به گفته انجمن صنایع انرژی خورشیدی، بازار انرژی خورشیدی ایالات متحده آمریکا رکورد نصب سه ماهه با بیش از ۸ گیگاوات مترمکعب PV خورشیدی را ثبت کرد که انتظار می رفت در پایان سال ۲۰۲۰ از ۲۶ درصد به ۲۲ درصد کاهش یابد.

کاهش مداوم هزینه های ماژول های PV خورشیدی از سال ۲۰۱۰ باعث رشد بازار ایالات متحده شده آمریکا است. میانگین ارزش محموله های خورشیدی از ۱.۹۶ دلار در هر پیک وات در سال ۲۰۱۰ به ۰.۳۸ دلار در هر پیک وات در سال ۲۰۲۰ کاهش یافته است.

کد خبر: ۱۰۵٬۷۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha