۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
خدمت رسانی به مردم از سوی مخابرات منطقه کردستان ستودنی است
رئیس بازرسی شرکت مخابرات ایران:

خدمت رسانی به مردم از سوی مخابرات منطقه کردستان ستودنی است

سنندج - رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران خدمت رسانی مخابرات منطقه کردستان به مردم این استان را ستودنی و قابل تقدیر عنوان کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، پیمان فیضی در جلسه هم اندیشی با مدیران مخابرات منطقه کردستان، گفت: اجرای برنامه های کارشناسی شده در تمام حوزه های مخابراتی در منطقه کردستان، همسو با پیشبرد اهداف کلان شرکت مخابرات ایران است.

وی با اشاره به عملکرد قابل قبول مجموعه مخابرات کردستان، افزود: طبق ارزیابی کارشناسان و ارایه مستندات و بیلان کاری، این منطقه در راستای تحقق استراتژیهای شرکت مخابرات ایران گام برداشته است.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه همکاری و تعامل تک تک پرسنل این مجموعه برای اجرای دقیق دستورالعمل های شرکت مخابرات ایران، در سودآوری و جذب سرمایه نقش بسزایی دارد، اظهار کرد: امیدوارم این همراهی و همدلی همچون گذشته تداوم داشته باشد و در قالب یک تیم و گروه منجسم یاری رسان همدیگر در انجام وظایف محوله باشیم.

وی با اعلام اینکه اکیپ اعزام شده از سوی اداره بازرسی شرکت مخابرات ایران، فعالیت ها و برنامه های اجرا شده در استان را طی چند روز گذشته با سرکشی از واحدهای مختلف و ادارات مخابراتی در شهرستانهای تابعه مورد ارزیابی قرار داده اند، بیان کرد: رضایتمندی اکیپ ارزیابی از بیلان کاری در مخابرات منطقه، بیانگر اجرای دقیق دستورالعمل های ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه هدف از انجام بازدید های دوره ای  اصلاح امور و بررسی به موقع است، افزود: تلاش داریم تا قبل از اینکه توسط دیگر ادرات و سازمانها مورد ارزیابی قرار گیریم، در درون سازمان نسبت به رفع نقاط ضعف، تقویت نقاط مثبت و تبدیل تهدید ها به فرصت ها اقدام نماییم.

 در ابتدای این جلسه مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن خیر مقدم به رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران و اکیپ ارزیابی اعزامی از استان آذربایجان غربی، به ارایه عملکرد و گزارش اقدامات صورت گرفته در منطقه پرداخت و گفت: خوشبختانه با تلاش و همراهی پرسنل در سطح استان توانسته ایم نسبت به تحقق اهداف عالی شرکت مخابرات ایران موفق عمل نماییم که مستندات موجود می تواند موید این مهم است.

آزاد حکمت افزود: کسب رتبه های برتر در حوزه های اداره بازرسی، مدیریت تجاری، اداره روابط عمومی، اداره برنامه ریزی، توسعه و نگهداری، فناوری اطلاعات و ... در ادوار مختلف  ، طبق ارزیابی اداره راهبرد و برنامه ریزی شرکت مخابرات ایران بر اساس شاخص های تدوین شده تلاش گروهی همکاران منطقه به منظور ارتقا جایگاه برند شرکت و رضایت مشتریان را نشان می دهد.  

وی همچنین به استراتژی و برنامه های تدوین شده در مخابرات منطقه با حضور مدیران و کارشناسان متخصص در هر حوزه اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات مطلوب و پاسخگویی به مطالبات ارتباطی مشتریان از اهداف دارای اولویت منطقه است که برای تحقق حداکثری این امر همچون همیشه در تلاش هستیم.

در ادامه این هم اندیشی کارشناسان اکیپ ارزیابی به بیان و بررسی عملکرد واحدهای مختلف پرداختند و مدیران مربوطه در هر حوزه نسبت به سوالات تیم ارزیابی با سعه صدر پاسخگو بودند.

در این هم اندیشی از کارکنان تلاشگر و موفق استان، در راستای پیشبرد برنامه ها و اهداف شرکت مخابرات ایران با اهدای لوح تقدیر، تجلیل و تبجیل شد.

کد خبر: ۱۰۵٬۶۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha