۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
سرعت رشد بازار سرمایه باید متعادل باشد
کارشناس بازار سرمایه:

سرعت رشد بازار سرمایه باید متعادل باشد

دارابی، کارشناس بازار بورس گفت: بازار سرمایه در حال حاضر روند مثبتی دارد، اما سرعت رشد آن نباید خیلی سریع باشد.

به گزارش بازار، همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه افزود: سرعت رشد بازار سرمایه نباید خیلی سریع باشد، چون این موضوع به نفع بازار نبوده و بازار باید با طمانینه رشد کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاخص بازار به مرز یک میلیون و ۶۰۰ هزار رسیده و برای رشد نیاز به حجم معاملات بالاتری دارد.

دارابی با بیان اینکه ما شاهد درجا زدن بازار هستیم، گفت: معامله گران در حال حاضر به سود نیاز دارند و بعضی از آن‌ها که سود مورد نظر خود را کسب کردند در شرایط حاضر در حال ترک بازار هستند.

وی درخصوص ادامه روند بازار افزود: مباحث مبهمی، چون بحث سهام عدالت، قیمت دلار در آینده و همچنین تصمیمات وزرای جدید اقتصادی درخصوص آینده بازار از جمله سوالاتی است که باید به آن پاسخ داده شود تا ادامه روند بازار مشخص شود.

کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات در حال حاضر در شرایط خوبی است، اما برای ادامه رشد بازار نیاز به حجم معاملات بالاتری می‌باشد.

دارابی درخصوص ورود نقدینگی به بازار افزود: در حال حاضر نقدینگی جدید به بازار وارد شده، اما ادامه روند ورود نقدینگی به بازار مشخص نیست.

وی در خصوص سرعت رشد بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه نمی‌تواند به سرعت رشد کند بلکه هرچقدر با حجم معاملات بالاتر به روند رشد خود ادامه دهد، شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد.

کد خبر: ۱۰۵٬۴۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha