۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
حقوق حافظان جنگل در مازندران چندماه معوق شده است
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

حقوق حافظان جنگل در مازندران چندماه معوق شده است

ساری- زارعی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه کارکنان منابع طبیعی و حافظان جنگل چندماه حقوق و مطالبات را دریافت نکردند، خواستار پیگیری متولیان امر شد.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به پیگیری مطالبات کارکنان منابع طبیعی استان اظهار داشت: عقب ماندگی و معوق شدن چندماهه حقوق، شرایط نامناسبی را برای حافظان جنگل ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اهمیت جنگل های شمال، خواستار رسیدگی هرچه سریعتر متولیان امر و پرداخت مطالبات و حقوق معوق کارکنان منابع طبیعی شد.

وی با اشاره به مشکل آب در مازندران اظهار داشت: مازندران در زمینه تامین کشاورزی و آب شرب دارای مشکل است و ۳۰ درصد مردم استان در زمینه آب شرب دارای دغدغه هستند.

زارعی درباره ساخت سد زارم رود گفت: پیش بینی می شود تا پنج سال آینده با تکمیل این طرح، مشکل آب شرب شهرهای مرکزی استان رفع شود و یکی از دلایلی که امسال در ساری دغدغه تامین آب نداشتیم، این بود که بخشی از آب سد به شبکه تزریق شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: اگر آب سد شهید رجایی و زارم رود در آینده به شبکه اضافه شود، اصلا نباید در ساری و میاندرود مشکل آب شرب داشته باشیم.

وی گفت: در مذاکره با وزیر جدید نیرو نیز تاکید داشتیم که تکلیف آب و برق در استان باید روشن و دغدغه اهالی استان برای تامین انرژی پایدار باید حل شود.

کد خبر: ۱۰۵٬۴۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha