۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
تولید نیازمند نگاه ویژه است/ توسعه بازارهای صادراتی زنجان
رئیس اتحادیه صادرکنندگان زنجان:

تولید نیازمند نگاه ویژه است/ توسعه بازارهای صادراتی زنجان

زنجان- رنگ رونا، رئیس اتحادیه صادرکنندگان زنجان با بیان اینکه مقوله صنعت و تولید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، گفت: باید به تولید ویژه نگاه شود.

مهدی رنگ‌رونا در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تهیه نقشه راه تجارت خارجی برای استان زنجان توفیقات خوبی به دنبال دارد، گفت: این مهم باعث ارتقای صادرات کالا از استان شده و در معرفی تولیدات بسیار موثر است و اتاق بازرگانی در تهیه این نقشه عملکرد خوبی داشته است. 

وی با بیان اینکه کشورهای هدف با توجه به حجم ارتباطات تجاری و اقتصادی در نقشه راه مشخص شده است، اظهار کرد: توسعه بازارهای صادراتی و ورود به بازار کشورهای جدید در تحقق شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری بسیار موثر است و این مهم در سال جاری با قوت بیشتری مورد توجه قرار می گیرد. 

رئیس اتحادیه صادر کنندگان زنجان با بیان اینکه زنجان ارتباط تجاری خوبی با ترکیه دارد، گفت: طی سالجاری این مهم با قوت بیشتری انجام می شود. 

رنگ رونا با بیان اینکه حل مشکلات فعالان اقتصادی بسیار مهم است، تاکید کرد: توجه به این مقوله باعث ارتقای تولید و ایجاد اشتغال می شود.

وی  با بیان اینکه باید به تولید به صورت ویژه نگاه شود، افزود: توجه به این مساله باعث می شود بازار دچار مشکلات متعدد نشود و سرمایه گذار با آرامش و خیال راحت به تولید بپردازد. 

رئیس اتحادیه صادرکنندگان زنجان بر لزوم حمایت جدی از تولیدکنندگان تاکید کرد و ابراز داشت: مقوله صنعت و تولید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید موانع و قوانین دست و پاگیر تولید و اشتغال بررسی و حل شود تا تولید و اشتغال محقق شود. 

کد خبر: ۱۰۵٬۳۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha