۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵
پویش «احسان سلامت» در گلستان اجرا شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان:

پویش «احسان سلامت» در گلستان اجرا شد

گرگان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: ۳۹ قلم لوازم و تجهیزات درمانی از سوی بنیاد احسان در قالب «پویش مردمی احسان سلامت» به گلستان اختصاص یافت.

محمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: در دهه دوم محرم با دایر کردن چادر مشاوره شغلی در جنب هیئات مذهبی به سوالات جوانان در این خصوص پاسخ دادیم که استقبال خوبی هم انجام شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان افزود: این کار توسط بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی انجام شد و در آن توسط تسهیلگران و مجریان طرح برکت به سوالات جوانان در امر اشتغال پاسخ دادند.

وی همچنین بیان کرد: این ستاد در قالب طرح احسان الحسین (ع) در سراسر استان حمایت‌های گسترده ای را به هیئات شاخص و خیریه‌های استان داشته است.

سلمان زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات این نهاد در ایام کرونا، گفت: ۳۹ قلم لوازم و تجهیزات درمانی از سوی بنیاد احسان در قالب «پویش مردمی احسان سلامت» به استان گلستان اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: این اقلام شامل تعداد ۳۰ دستگاه کپسول ۵۰ کیلویی، دو دستگاه ونتیلاتور و هفت دستگاه بای پپ است که قرار است به بیمارستان های شهرهای گرگان، آق قلا و کردکوی انتقال تا مورد استفاده قرار گیرد.

طبق گفته وی ارزش ریالی این اقلام تحویلی به نظام سلامت در این مرحله یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است و این کمک ها استمرار دارد.

کد خبر: ۱۰۵٬۳۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha