۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
نانوایان گرانفروش در مازندران نقره داغ شدند
رئیس سازمان صمت مازندران:

نانوایان گرانفروش در مازندران نقره داغ شدند

ساری - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: پرونده نانوایی هایی متخلف که خودسرانه قیمت نان را افزایش داده اند به تعزیرات ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسینقلی قوانلو بعدازظهر یکشنبه در حاشیه جلسه مقابله با ستاد کرونا در استانداری مازندران با اشاره به اینکه هرگونه افزایش نرخ نان در حال حاضر تخلف و غیرقانونی محسوب می شود، اظهار کرد: نرخ های جدید نان باید پس از پایان تعطیلات نوروزی اعمال شود و هرگونه افزایش در حال حاضر غیرقانونی است.

وی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار استان نرخ های جدید نان را مصوب کرده است، اعمال قیمت های جدید را موکل به پایان تعطیلات نوروزی دانست و گفت: در روزهای گذشته پرونده تخلف برای تعدادی از نانوایان که اقدام به افزایش خودسرانه قیمت کرده بودند، تشکیل شده است.

قوانلو همچنین با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا، اصناف و بازار استان تا ۱۵ فروردین تعطیل است، اظهار داشت: این مصوبه شامل فروشگاه های بزرگ تامین مواد اساسی، مرغ فروشی ها، قصابی ها و میوه فروشی ها نخواهد شد.
رئیس سازمان صمت مازندران خواستار رعایت موارد بهداشتی از سوی واحدهای صنفی فعال در استان شد و گفت: واحدهای صنفی متخلف پلمب خواهند شد.

کد خبر: ۱۰٬۵۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha