۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
خرابی تلفن ثابت را در سامانه «۲۰۱۱۷» ثبت کنید
مدیر روابط عمومی مخابرات کردستان:

خرابی تلفن ثابت را در سامانه «۲۰۱۱۷» ثبت کنید

سنندج - مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان گفت: سامانه ۲۰۱۱۷ برای ثبت رفع خرابی تلفن ثابت در تمامی شهرها و روستاهای استان ارائه خدمات می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، حجت اله قنبری افزود: در صورتی ‌که مشترکان با هرگونه مشکل قطع ارتباط در حوزه تلفن ثابت برخورد کنند، می‌توانند با شماره‌گیری سامانه گویا ۲۰۱۱۷ شماره تلفن معیوب را وارد کرده و منتظر پیگیری مشکل از سوی مخابرات باشند.

وی اظهار کرد: مشترکان قبل از تماس با سامانه و اعلام خرابی تلفن باید از سالم بودن خطوط تلفن در داخل ساختمان خود اطمینان حاصل کنند.

قنبری افزود: از آنجایی که رسیدگی به مشکلات و مطالبات مخابراتی مشتریان تحت عنوان اصل مشتری مداری مورد توجه است، رفع مشکل ثبت شده در سامانه ۲۰۱۱۷ در کوتاه‌ترین زمان و کمتر از ۷۲ ساعت از برنامه های دارای اولویت مخابرات است.

وی با اعلام اینکه مشتریان می توانند خرابی های تلفن ثابت خود را در سامانه «۲۰۱۱۷» ثبت کنند، بیان کرد: این سامانه به صورت ۲۴ ساعته در اختیار مشتریان قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه های تدوین شده در مخابرات منطقه بخصوص در شرایط کرونایی موجود، گفت: رفع اختلال تلفن ثابت شناسایی شده به منظور جلوگیری از مراجعات حضوری توسط همکاران این واحد صورت خواهد گرفت تا از شیوع و انتقال این ویروس جلوگیری به عمل آید.

کد خبر: ۱۰۵٬۲۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • انور IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
      0 0
      ممنون از بابت زحماتتان. ظرف ۲۴ ساعت پیگیری کردن. خسته نباشین??
    • پر ستو حسین پناهی IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      0 0
      من در سامانه ثبت کردم و هنوز هم جواب نگرفتم حتی در سامانه ۱۹۵ ثبت کردم ولی جواب نگرفتم و همچنین تلفن ما قطع شد اگر سازمانی می شنا سید که جواب گو باشد لطفاً پیگیری نماید