۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
۲۷ واحد تولیدی زنجان احیا شد/ تقویت کمیته احصاء واحدهای صنعتی
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

۲۷ واحد تولیدی زنجان احیا شد/ تقویت کمیته احصاء واحدهای صنعتی

زنجان- یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه امسال کمیته احصاء واحدهای تولیدی و صنعتی به صورت گسترده و پویاتر فعالیت‌های خود را پیگیری می کند،گفت: سال گذشته ۲۷ واحد تولیدی تعطیل احیاء شد.

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه کمیته احصاء واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان طی سال گذشته تشکیل شده است، گفت: طی سال گذشته بیش از ۲۶۵ واحد تولیدی  مشکل دار در استان شناسایی شد. 

وی با بیان اینکه فعالان اقتصادی نیاز به حمایت های جدی دارند و باید مشکلات نقدینگی و مالیات مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: فعالیت کمیته احصاء واحدهای تولیدی و صنعتی در استان طی سال گذشته خوب بود و در سالجاری این کمیته با شدت بیشتری واحدهای تولیدی مشکل دار و تعطیل را شناسایی خواهد کرد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه مشکلاتی بانکی، مالیات، مشکل مواد اولیه از جمله مشکلاتی است که گریبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان را گرفته است، گفت: مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروهی که به منظور احیای واحدهای تولیدی در اتاق بازرگانی استان زنجان تشکیل شده بررسی و رفع می شود. 

یگانه فرد تاکید کرد: در راستای تحقق شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری حل جدی و جهاد گونه مشکلات واحدهای تولیدی در دستور کار اتاق بازرگانی زنجان قرار گرفته است. 

وی با بیان اینکه در احصای مشکلات واحدهای تولیدی باید ارگان های دولتی همکاری لازم را داشته باشند، ابراز داشت: هدف اتاق بازرگانی استان فعال کردن واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل در استان زنجان است و طی سال گذشته هم در این زمینه اقدامات خوبی را انجام داد و واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل زیادی وارد چرخه تولید شد و حدود ۲۷ واحد مشکل دار و تعطیل فعال شد. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تصریح کرد: طی سال جاری کمیته احصاء واحدهای تولیدی  و صنعتی به صورت گسترده و پویاتر فعالیت‌های خود را پیگیری می کند. 

یگانه فرد ابراز داشت: واحدهای تولیدی و صنعتی در استان که دچار مشکل  هستند می توانند از طریق اتاق بازرگانی زنجان به صورت کتبی مکاتبه کرده و یا با تماس با اتاق و ارتباط با بخش ویژه کمیته احیا واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل مشکلات خود را طرح کرده تا اتاق نسبت به پیگیری آن اقدامات لازم را انجام دهد. 

کد خبر: ۱۰۵٬۱۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha