۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
تعطیلی تمام بازارها و مراکز تجاری آذربایجان شرقی تا ۱۳ فروردین
استاندار آذربایجان شرقی خبر داد

تعطیلی تمام بازارها و مراکز تجاری آذربایجان شرقی تا ۱۳ فروردین

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی از تعطیلی تمام بازارها و مراکز تجاری و تفریحی آذربایجان شرقی تا ۱۳ فروردین خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز در ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا در تبریز گفت: با تصویب ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا، کلیه بازارها و مراکز تجاری و تفریحی استان به استثنای داروخانه‌ها و مراکز توزیع مواد غذایی و بهداشتی و مراکز ارائه خدمات ضروری، تا روز ۱۳ فروردین تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی مراکز تجاری و بازارها، مقرر شد کلیه بازارها، مراکز تجاری، باشگاه‌های ورزشی و استخرها، قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌ها، رستوران‌ها و مراکز تفریحی به منظور جلوگیری از ازدحام و تراکم جمعیت، تا روز ۱۳ فروردین تعطیل شوند.

وی از تشدید کنترل تردد در مبادی خروجی استان نیز خبر داد  و گفت: تشدید کنترل‌های بهداشتی و مراقبتی در مبادی خروجی استان و شهرستان‌ها و جلوگیری از تردد افراد مشکوک به بیماری انجام می شود.

پورمحمدی ابراز داشت: داروخانه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، واحدها و مراکز تولید و توزیع مواد غذایی و پروتئینی، فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی و مراکز ارائه خدمات عمومی با رعایت اصول بهداشتی از این مصوبه مستثنی هستند و بدون وقفه به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

کد خبر: ۱۰٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha