۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
قیمت سکه حدود ۵۲۰ هزار تومان حباب دارد
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران:

قیمت سکه حدود ۵۲۰ هزار تومان حباب دارد

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: از آنجا که از شنبه گذشته حباب سکه به دلیل کاهش تقاضا، در حال کاهش است امروز در پایین‌ترین عدد نسبت به روزهای گذشته یعنی حدود ۵۲۰ هزار تومان قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد کشتی‌آرای نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با بیان اینکه در حال حاضر سکه حدود ۵۲۰ هزار تومان حباب دارد، گفت: از آنجا که از شنبه گذشته حباب سکه به دلیل کاهش تقاضا و رکود ایجاد شده در ایام سوگواری ماه محرم، در حال کاهش است امروز در پایین‌ترین عدد نسبت به روزهای گذشته یعنی به طور متوسط ۵۲۰ هزار تومان (در بیشترین میزان آن ۵۵۰ هزار تومان) قرار گرفت.

وی با بیان اینکه حباب سکه طی یک هفته اخیر رو به کاهش بوده، افزود: قیمت سکه امروز نسبت به پنجشنبه ۱۵۰ هزار تومان افزایش داشته و سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اُنس جهانی امروز ۱۸۱۷ دلار است که نسبت به پنج شنبه ۳۲ دلار افزایش داشته، ادامه داد: اُنس جهانی تا روز دوشنبه تغییری نمی‌کند بنابراین قیمت سکه از نرخ ارز اثر می‌پذیرد و از آنجا که این روزها نوسان نرخ ارز زیاد است، نمی‌توان قیمت سکه و طلا را پیش بینی کرد.

کشتی آرای درباره نرخ ارز نیز توضیح داد: دلار امروز در بالاترین نرخ به  ۲۸ هزار و ۲۵۰ تومان و در آخرین معاملات ۲۸ هزار و ۱۸۰ تومان رسید.

کد خبر: ۱۰۴٬۹۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha