۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
ارزآوری از طریق ورود گردشگران خارجی به چوئبده| آبادان شرایط پشتیبانی جام جهانی قطر را دارد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ارزآوری از طریق ورود گردشگران خارجی به چوئبده| آبادان شرایط پشتیبانی جام جهانی قطر را دارد

آبادان- صالحی، یک فعال گردشگری گفت: باید برای ارزآوری از طریق ورود گردشگران خارجی به چوئبده برنامه‌ریزی شود.

مصطفی صالحی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: ظرفیت‌های توسعه گردشگری چوئبده در مناطقی همچون گوبان، گوارین، پل خاکی بهمنشیر و کشاورزی مناسب است.

وی افزود: باید برای ارزآوری از طریق ورود گردشگران خارجی به چوئبده برنامه‌ریزی شود زیرا هم اکنون طبیعت بکر وجود دارد.

این فعال گردشگری با تاکید بر لزوم معرفی ظرفیت‌های گردشگری چوئبده در رسانه‌های رسمی همچون خبرگزاری‌ها، عنوان کرد: از اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آبادان انتظار می‌رود به این مهم توجه ویژه‌ای کند و همچنین از طریق خبرنگاران تخصصی حوزه گردشگری به معرفی و توسعه این صنعت مهم در منطقه کمک کنند.

صالحی با اشاره به فعالیت صنایع دستی در چوئبده، توضیح داد: یکی از هنرهای مردم چوئبده که از قدیم انجام شده، صنایع دستی است که تاکنون فعال هستند و باید به یکی از موارد تجاری و اقتصادی تبدیل شود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت قرارگیری آبادان به عنوان یکی از شهرهای پیشتیبان جام جهانی قطر، تاکید کرد: از مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند و همچنین نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود این موضوع را که یکی از مطالبات جدی فعالان گردشگری است به صورت جدی پیگیری کنند.

این فعال گردشگری بیان کرد: نزدیکی به خلیج فارس، بندر، فرودگاه بین‌المللی، اماکن اقامتی و استادیوم مناسب بخشی از زیرساخت‌های آماده شهر آبادان برای پشتیبانی جام جهانی قطر است.

کد خبر: ۱۰۴٬۸۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha