۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳
نرخ دلار و یورو در بازار متشکل ارز ایران
مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران اعلام کرد

نرخ دلار و یورو در بازار متشکل ارز ایران

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، قیمت میانگین وزنی دلار در معاملات امروز این بازار را ۲۷ هزار و ۶۶۳ تومان اعلام کرد.

به گزارش بازار، مهدی گوهر رستمی گفت: امروز معاملات نماد دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۷۸۳ تومان کار خود را شروع کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۷ هزار و ۴۴۱ تومان رسید که این ارقام معاملاتی، نرخ میانگین روزانه ۲۷ هزار و ۴۷۹ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.

وی افزود: در معاملات امروز بازار متشکل ارز ایران، همچنین نماد یورو با نرخ ۳۱ هزار و ۷۹۷ تومان کار خود را شروع کرد و در پایان ساعت معاملات نرخ هر یورو به رقم ۳۱ هزار و ۹۹۲ تومان رسید. به این ترتیب میانگین وزنی قیمت یورو در معاملات امروز، نرخ ۳۲ هزار و ۱۵۷ تومان را ثبت کرد.

گوهررستمی اضافه کرد: حجم معاملات دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز شنبه، ششم شهریور، ۵ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۶۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۱ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۸۰۰ یورو بود.

به گفته وی دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۷ هزار و ۴۳۱ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۷ هزار و ۸۹۵ تومان معامله شد. همچنین هر یورو درپایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۱ هزار و ۷۹۷ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۲ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

کد خبر: ۱۰۴٬۸۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha