۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
امکان خرید سیلیس میکرونیزه به صورت آنلاین فراهم شد!

امکان خرید سیلیس میکرونیزه به صورت آنلاین فراهم شد!

بهتر است بدانید که مش در هر صنعتی کاربرد خاصی داشته و در تولید پودر میکرونیزه از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش بازار به نقل از شانا، سیلیس میکرونیزه همدان یا سیلیس پودری جزء کانی‌های بسیار پرکاربرد به شمار رفته و در مش‌های مختلفی اعم از مش ۱۸۰، مش ۲۳۰، مش ۳۲۵ با درجه خلوص بالای ۹۹ درصد تولید می‌شود. واژه مش در بسیاری از موضوعات علمی یا تجاری به کار برده می‌شود، اما کمتر کسی معنای آن را می‌داند. بهتر است بدانید که مش در هر صنعتی کاربرد خاصی داشته و در تولید پودر میکرونیزه از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار است. مش در علم خاک‌شناسی به دانه‌بندی خاک مورد نظر به منظور الک کردن آن اشاره دارد؛ یعنی اندازه ذرات خاک برای گذر از الک، مش نامیده می‌شود. در این مقاله به بررسی کاربردهاو قیمت سیلیس میکرونیزه و خرید پودر میکرونیزه خواهیم پرداخت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خط تولید و قیمت خرید سیلیس میکرونیزه همدان سیلیکا، وارد نشانی (www.hamedansilica.com) شوید. وب سایت همدان سیلیکا؛ بزرگترین مرکز فروش پودر سیلیس میکرونیزه در ایران می باشد.

فرایند تولید سیلیس میکرونیزه و انواع دانه بندی آن

ابتدا کلوخه سیلیس که از بهترین معدن سیلیس همدان ملایر یا دیگر معادن استخراج شده به سمت کارخانه سیلیس منتقل می شود و در محوطه کارخانه دپو می گردد. سپس توسط کارگرها و دستگاه بیل مکانیکی مواد اضافی و ضایعات آن جداسازی شده و آماده برای خردایش می شود. بعد به سممت فک و کوبید منتقل شده و طی مراحلی، بار خروجی دانه بندی آماده می شود.

برای دانه بندی سیلیس بهترین نوع آن سایز ۱ تا ۵ میلی متر است و بعد از آن این دانه بندی ها به سمت بالمیرها هدایت شده تا به صورت پودر میکرونیزه شده در آیند. با توجه به نوع مش آن، چرخش بالمیرها و زمان چرخش آن متفاوت می باشد و با توجه به نیاز مشتری مش های گوناگونی تولید می شود.

قیمت پودر سیلیس میکرونیزه

کیفیت کلوخه سیلیس و نوع دانه بندی آن که با چه سایز و کیفیتی داخل بالمیر ریخته شود، در قیمت سیلیس میکرونیزه موثر است. به طور کلی هر چه سیلیس ممتاز و فوق ممتاز باشد قیمت محصول نهایی هم بالا می باشد.

کاربردهای سیلیس میکرونیزه

تمامی صنایع به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای تولید محصولات خود نیازمند به خرید سیلیس میکرونیزه به صورت آنلاین هستند. این نوع silica دارای کاربردهای زیر است:

تولید سیمان

بتن و افزودنی های بتنی

تولید قالب های ریخته گری

لعاب سازی

کاشی و سرامیک سازی

صنایع سیلیکا

چسب های کاشی

درزگیرها

صنایع رنگ و چسب

تولید مواد شوینده

خرید و فروش پودر سیلیس میکرونیزه؛ همدان سیلیکا

پودر سیلیس میکرونیزه از جمله انواع سیلیس درجه یک و ممتاز می باشد که فروش عمده آن توسط تولید کنندگان آن انجام می شود. این نوع فروش دارای مزایای چون خرید با قیمت مناسب و ارزان تر، امکان ارسال رایگان در خریدهای با مقدار بالا و امکان خرید به صورت بسته بندی یا فله طبق سفارش مشتری می باشد.

در این میان مجموعه همدان سیلیکا با قریب به ۳۲ سال تجربه موفق حضور در عرصه صنعت کشور وبه عنوان اولین واحد فرآوری سیلیس درهمدان تاسیس گردیده است. همواره شعار سیلیس همدان، مشتری مداری و صداقت در فروش بوده و در این راستا هدف اصلی آن افزایش کیفی محصول نهایی و عرضه آن با قیمت مناسب و بدون واسطه است. شما برای خرید سیلیس میکرونیزه به صورت آنلاین می توانید به سایت سیلیس همدان به نشانی https://hamedansilica.com/ مراجعه کنید.

کد خبر: ۱۰۴٬۸۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha