۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
۳۶۲ هزار خودرو در جاده های زنجان تردد کردند
مدیرکل راهداری زنجان:

۳۶۲ هزار خودرو در جاده های زنجان تردد کردند

زنجان - مدیرکل راهداری زنجان گفت: با پویش در خانه ماندن از ۲۵ اسفند سال گذشته تا اول فروردین جاری ۳۶۲ هزار خودرو در جاده های زنجان تردد کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالحسین علی اکبری صبح یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: در راستای کاهش شیوع بیماری کرونا ویروس در استان از مردم درخواست داریم سفر نکنند.

وی اظهار کرد: با پویش در خانه ماندن ، امسال از ۲۵ اسفند سال گذشته تا اول فروردین ۳۶۲ هزار خودرو از جاده های استان تردد کردند. 

مدیرکل راهداری زنجان گفت: طی سال گذشته در همین بازه زمانی بیش از سه میلیون و ۵۵۰ هزار خودرو  در جاده های استان تردد کرده بودند که در سالجاری تردد در جاده های استان ۹۰ درصد کاهش دارد.

علی اکبری ابراز کرد: خوشبختانه با همکاری  خوب مردم و با در خانه ماندن، سفرها هم در استان به صورت خیلی محسوسی کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه با توجه به گزارش هواشناسی با توجه به بارش باران، احتمال سیل در استان وجود دارد، گفت: در این راستا راهداری زنجان با تمام تجهیزات و ماشین آلات و نیروها در آماده باش است.

مدیرکل راهداری زنجان، تصریح کرد: راهداری زنجان در ۲۹ راهدار خانه حضور داشته و بیش از ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برای مقابله با هر گونه احتمال سیل آماده کرده است و راهداری زنجان تا پایان ۱۶ فروردین در آماده‌باش است.

علی اکبری گفت: خانه بهترین جا برای داشتن زندگی سالم و امن است بنابراین از مردم درخواست می‌کنیم در خانه بمانند.

کد خبر: ۱۰٬۴۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha