۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
تمامی مراکز تجاری غیرضروی کرمانشاه تعطیل شدند
استاندار کرمانشاه:

تمامی مراکز تجاری غیرضروی کرمانشاه تعطیل شدند

کرمانشاه - استاندار کرمانشاه گفت: تمامی مراکز تجاری عرضه‌کننده کالاهای غیرضروری کرمانشاه از امروز یکشنبه سوم فروردین بنا به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا کرمانشاه تعطیل شدند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند اظهار کرد: تمام مراکز عرضه کننده کالاهای غیرضروری مردم به مدت دو هفته و تا پایان تعطیلات نوروز تعطیل خواهند بود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مردم هیچ نگرانی بابت تامین کالاهای ضروری و موردنیاز خود نداشته باشند زیرا فعالیت فروشگاه های عرضه کننده این کارها به هیچ عنوان متوقف نمی شود.

بازوند توضیح داد: تمام انبارهای استان از کالاهای اساسی مورد نیاز مردم پر هستند و تا چند ماه آینده نیازهای مردم را تامین می کنند.

وی یادآور شد: علاوه بر این کالاهای مورد نیاز به صورت روزانه به انبارها وارد می‌شود و هیچ نگرانی بابت تامین کالاهای مورد نیاز و ضروری مردم وجود ندارد.

استاندار کرمانشاه گفت: از مردم خواهش می‌کنیم که برای انجام کارهای جزیی به هیچ عنوان از منازل خود خارج نشود و در خانه بمانند.

بازوند عنوان کرد: وضعیت شیوع کرونا در کرمانشاه قرمز و بحرانی است و اگر این روال ادامه پیدا کند هزینه های سنگینی را پرداخت خواهیم که سلامت مردم کرمانشاه را در خطر می‌اندازد.

کد خبر: ۱۰٬۴۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha