۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
کمبودی در خصوص اقلام بهداشتی در زنجان  نداریم/ هشدار در خصوص احتمال وقوع سیلاب
استاندار زنجان:

کمبودی در خصوص اقلام بهداشتی در زنجان نداریم/ هشدار در خصوص احتمال وقوع سیلاب

زنجان - استاندار زنجان گفت: هیچگونه کمبودی در زمینه اقلام بهداشتی در این استان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی صبح یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان در محل استانداری زنجان، به اجرای طرح غربالگری کرونا برای قطع زنجیره انتقال در استان اشاره کرد و گفت: قطع زنجیره این بیماری و کاهش مراجعات به بیمارستانها بسیار مهم است. 

وی از مردم خواست به برنامه های استودیو سلامت که روزانه از طریق صداوسیمای مرکز استان آمار و اطلاعات و برنامه های آموزشی را پخش می کند، توجه کنند.

استاندار زنجان عملکرد استان در اجرای طرح غربالگری کرونا برای قطع زنجیره انتقال ویروس را بسیار خوب اعلام کرد و گفت: تا امروز از ۶۴۵ هزار نفری که در این طرح ثبت نام کرده اند ۹ هزار و چهار نفر مشکوک بوده اند و ۱۹۳ نفر به مراکز ۱۶ ساعته ارجاع داده شده اند.

حقیقی با بیان اینکه نباید در مقابله با کرونا غفلت کرد و باید توصیه های بهداشتی را جدی گرفت، افزود: مردم بدانند هر چقدر بیشتر رعایت کرده و در منزل بمانند زودتر از شر این ویروس خلاص می شوند.

وی  تصریح کرد: با توجه به گزارش هواشناسی با بارش باران، احتمال وقوع سیل در استان وجود دارد و در این میان تمام دستگاههای اجرایی در آماده باش هستند و همه نیروها و امکانات در استان برای مدیریت بحران آماده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه در خصوص اقلام بهداشتی در زنجان مشکلی نداریم، افزود: در خصوص مواد شوینده ، ماسک و دستکش در استان کمبودی نداریم.

کد خبر: ۱۰٬۴۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha