۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
واحد الفین پتروشیمی ایلام آماده بهره برداری است
استاندار ایلام:

واحد الفین پتروشیمی ایلام آماده بهره برداری است

ایلام - استاندار ایلام با اشاره به روند مثبت پیشرفت طرح های بزرگ در استان، گفت: واحد الفین پتروشیمی ایلام آماده بهره برداری است.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی صبح یکشنبه در حاشیه نشست ستاد کرونا در استانداری ایلام اظهار کرد: در سال ۹۸ در ایلام بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شد و این استان با رشد بیش از ۲۰۰ درصد در ردیف هفت استان برتر کشور قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۲۱ هزار تومان طرح آماده افتتاح و شروع به کار برای سفر ریاست جمهوری شد که بنا به دلایلی این سفر انجام نشد.

سلیمانی دشتکی افزود: ظرف یک ماه آینده الفین پتروشیمی ایلام آماده بهره برداری می شود که با احتساب این پروژه مهم حجم طرح ها و پروژه های قابل افتتاح و شروع به کار به بالای ۳۰ هزار میلیارد تومان می رسد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه در سال ۹۸ نرخ بیکاری استان تک رقمی شد و به ۸.۳ رسیده است، گفت: اقدامات بسیار مهم دیگری، چون ایجاد خط راه آهن ایلام به اسلام آباد، ایجاد آزاد راه حمیل ایلام مهران کربلا، ایجاد آزاد راه پل زال چیلات نجف اشرف، ایجاد پتروشیمی در شهرستان‌های مهران، هلیلان و دره شهر و … نیز در شرف انجام است.

وی اعلام کرد: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و در راستای هماهنگی و همراهی با مرکز بهداشت و سلامت و تصمیم اتاق اصناف استان تمامی واحدهای صنفی استان به استثناء صنوف میوه فروشان، نانوایان، سوپرمارکت داران، خواربارفروشان، قصابان و مرغ فروشان تعطیل اعلام می شود.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: صنوف مکانیکان، تعویض روغنی ها، لاستیک فروشان و قطعه فروشان نیز به صورت شیفتی و با اعلام اسامی شیفتها به ستاد کرونا (۳۰درصد واحدها) ادامه فعالیت می دهند.

کد خبر: ۱۰٬۴۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha