۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
راه‌اندازی مرکز تماس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با ۸ خط تلفن
برای رفاه حال مردم در شرایط کرونایی انجام شد؛

راه‌اندازی مرکز تماس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با ۸ خط تلفن

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها برای رفاه حال مردم در شرایط کرونایی، مرکز تماس تلفن‌های گویا و بازگشایی واحد پاسخگویی را راه‌اندازی کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها برای رفاه حال مردم در شرایط کرونایی، مرکز تماس تلفن‌های گویا و بازگشایی واحد پاسخگویی خود را راه‌اندازی کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برای رفاه حال ملت شریف در شرایط کرونایی انجام شد :  

((راه اندازی مرکز تماس تلفن های گویا و بازگشایی واحد پاسخگویی سازمان هدفمندسازی یارانه ها))

سازمان هدفمندسازی یارانه ها در راستای انجام  وظایف محوله  و همچنین تکریم و راهنمایی مراجعین محترم به این سازمان و نیز برای پاسخگویی به مشکلات یارانه ای ملت شریف اقدام به بازگشایی واحد پاسخگویی با رعایت شیوه نامه ها و دستورالعمل های بهداشتی نمود.

حاجتی مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها با  اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و لزوم انجام پاسخگویی به صورت برخط و غیرحضوری به مشکلات یارانه ای هموطنان گرامی گفت: در راستای اجرای سیاست‌های دولت، با تلاش کارکنان حوزه پاسخگویی سازمان هدفمندسازی یارانه ها جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر برای رفع نیازهای یارانه‌ای مشمولان، این سازمان  اقدام به راه اندازی تعداد ۸ خط  تلفن گویا برای انجام این مهم کرده است.

وی تصریح کرد: هموطنان گرامی می توانند از طریق این ۸ خط سئوالات و مشکلات یارانه ای خود را با کارشناسان این مرکز مطرح کنند و در صورت نیاز به پیگیری بیشتر درخواست های مطرح شده به واحد مربوطه ارجاع داده خواهد شد. خطوط یاد شده عبارتند از؛ ۸۸۹۰۲۲۵۳، ۸۸۹۰۲۲۵۴، ۸۸۹۰۲۲۵۹، ۸۸۸۰۱۶۴۴، ۸۸۸۰۳۴۵۲، ۸۸۸۰۵۳۴۸، ۸۸۸۰۵۷۰۴، ۸۸۸۰۵۷۹۰ و لازم به ذکر است، با توجه به زیرساخت‌ها و تجهیزات پیش‌بینی شده این مرکز قابلیت ارتقاء به ۶۰ خط آنلاین را دارا است که در صورت تسریع در همکاری شرکت مخابرات با این  سازمان خطوط  یاد شده در اسرع وقت در اختیار هموطنان عزیز قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۰۴٬۴۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha