۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
رئیس جمهور دستور قاطعی را برای جلوگیری از افزایش و ثبات قیمت‌ها بدهد
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس:

رئیس جمهور دستور قاطعی را برای جلوگیری از افزایش و ثبات قیمت‌ها بدهد

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس گفت: از رئیس جمهور تقاضا داریم دستور قاطع را برای جلوگیری از افزایش و ثبات قیمت ها داشته باشد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی حدادی در نشست علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه، ۳ شهریور ماه(مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی گفت: امروز مجلس انقلابی در معرض آزمون بزرگی قرار داشته و وظیفه بسیار سنگینی را همانند وزرای انقلابی، ارزشی و جهادی بر عهده دارد.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس گفت: ضمن تشکر از مدیریت شما که برای اولین بار جلسات مداوم در کمیسیون‌ها برگزار شد و اکثر وزرا در کمیسیون‌ها حضور یافتند در مورد ماده (۲۰۴) آیین‌نامه بنابراین نیاز است مخالفان و موافقان  دقت لازم را در انتخاب وزرا داشته باشند زیرا امروز روزی سرنوشت‌ساز و تعیین کننده است.

وی با استناد به اصل ۱۳۵ قانون اساسی گفت: بر اساس این اصل هیأت وزیران تا تعیین دولت جدید باید به وظایف خود ادامه دهند، اما متأسفانه با بهم ریختگی بازار و افزایش قیمت‌ها مواجه هستیم البته طی ۸ سال دولت تدبیر و امید هیچ انگیزه‌ای برای بهبود امور نداشت و طی این چند روز پایان فعالیت کابینه نیز با افزایش قیمت‌ها مواجه هستیم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها یادآور شد: بنابراین با توجه به اینکه با رأی امروز مجلس هیأت دولت جدید استقرار پیدا خواهد کرد نیاز است رئیس جمهور دستور قاطعی را برای جلوگیری از افزایش و ثبات قیمت‌ها داشته باشد؛ برای دولت مردمی آرزوی موفقیت داریم.

دکتر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: امیدواریم تا عصر امروز نتیجه قطعی کابینه مشخص شده تا مشکلاتی که اشاره کردید حل و فصل شود.

کد خبر: ۱۰۴٬۴۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha