۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
اختیارات ارتقای کسب و کار به استان ها تفویض شود/ ظرفیت بالای صادرات مازندران
رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

اختیارات ارتقای کسب و کار به استان ها تفویض شود/ ظرفیت بالای صادرات مازندران

ساری- مهاجر، رئیس اتاق بازرگانی مازندران خواستار تفویض اختیارات ارتقای کسب و کار به استان ها شد و گفت: بخش خصوصی در کشور و استان با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند.

عبدالله مهاجر در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه حوزه اقتصادی از دغدغه های مهم در کشور و استان به شمار می رود، گفت: معیشت، بخش خصوصی و صادرات از جمله مسائل حوزه اقتصادی محسوب می شود که باید تیم اقتصادی دولت به آن توجه کند.

وی با عنوان اینکه بخش خصوصی نگران تکرار وعده های قبلی در دولت جدید است، اظهار داشت: وزاری پیشنهادی حوزه اقتصادی حرف های زیبایی می زنند اما باید دید در عمل چه خواهند کرد، آیا این وعده ها محقق می شود.

وی با اشاره به تازه نفس بودن دولت با نیروهای جدید و متخصص یادآور شد: رفع مشکلات فرا روی بخش خصوصی نیازمند تدوین برنامه جامع کوتاه مدت و سریع است و باید فوری در این زمینه اقدام و عمل شود.

مهاجر به ظرفیت های بالای صادراتی استان مازندران اشاره  اضافه کرد: قوانین کسب و کار در حال حاضر نیازمند اصلاح و بازنگری است و باید دولت و تیم اقتصادی به آن توجه کنند.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با تاکید بر اینکه باید مشکلات تولید و فرا روی صادرات را حل کنیم، تاکید کرد: دولت باید بخش خصوصی را به عنوان مشاوری امین در کنار خود ببیند و ما نیز در کنار دولت هستیم.

وی همخوانی نداشتن بین آمارهای بخش خصوصی با بانک مرکزی را از دیگر مسائل بیان کرد و خواستار شفافیت در آمارها شد و گفت: رفع تداخلات قانونی نیز از جمله مطالبات بخش خصوصی است.

مهاجر همچنین تفویض اختیار به استان برای بهبود و ارتقای کسب و کار را از دیگر خواسته های بخش خصوصی از دولت ذکر کرد.

کد خبر: ۱۰۴٬۴۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha