۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
مشکلات ریز و درشت در مسیر تولید نقشه اشتغالزایی را منحرف کرده است
مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی باختر:

مشکلات ریز و درشت در مسیر تولید نقشه اشتغالزایی را منحرف کرده است

همدان - نوروزی، مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی باختر گفت: اگر مشکلات ریز و درشت در مسیر تولید نبود اشتغال و تولید وضعیت کنونی را نداشت چراکه وضعیت موجود نشان دهنده مسیر اشتباه است.

علی نوروزی در گفتگو با خبرنگار بازار بابیان اینکه هدف از احداث این واحد صنعتی ساخت تجهیزات و ماشین‌آلات کارخانه‌های سیمان است، اظهار کرد: موفق شدیم بالغ بر۵۰ پروژه در زمینه تجهیزات کارخانه‌های داخلی و خارجی به ثمر بنشانیم و تجهیزات دستگاه پاکت پرکن دوار را ۱۰۰ درصد در داخل کشور تولید کنیم ضمن اینکه این دستگاه نمونه داخلی نداشت.

نوروزی سهم اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم شرکت ماشین‌سازی باختر را حدود ۱۲۰ نفر عنوان کرد و گفت: با توجه به راه‌اندازی این دستگاه خاص علاوه بر کاهش قیمت تمام شده برای بیش از هزار نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

وی افزود: در شرکت ماشین‌سازی باختر در زمینه ساخت دستگاه با رویکرد واحد ماشین‌سازی روبرو هستیم به طوری که شالوده این کار ماهیت تحقیقاتی دارد.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی باختر تأکید کرد: در زمینه‌های مختلف و با توجه به نیازهای بازار دستگاه‌های متفاوتی ساختیم به طور مثال نمونه‌ای از آنها دستگاه بازیافت قوطی‌های نوشابه است که تکنولوژی اصل آن اروپایی است اما ما با مهندسی معکوس ساخته‌ شده است.

وی یادآور شد: این دستگاه در زمینه بازیافت پسماند فعالیت می‌کند به نحوی که در مسئله بازیافت مهمترین مسئله تفکیک از مبدأ است و اگر پسماند از مبدا تفکیک شود راندمان کار بازیافت به بیش از ۸۰ درصد می‌رسد از همین رو با این دستگاه ترویج فرهنگ در تفکیک بازیافت از مبدأ ایجاد خواهد شد.

نوروزی در ادامه به مشکلات صادرات، سیستم‌های بانکی و مالیات اشاره کرد و گفت: دستگاه های دولتی با هدف تسهیل امور بنا شده‌اند در حالی‌ که این چنین برداشت نمی‌شود، اگر مشکلات ریز و درشت در مسیر تولید نبود اشتغال و تولید وضعیت کنونی را نداشت چراکه وضعیت موجود نشان دهنده مسیر اشتباه است.

کد خبر: ۱۰۴٬۴۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha