۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
وزرای اقتصادی تازه نفس و با اراده هستند| «معیشت» فوری ترین مشکل و اولویت دولت
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با بازار:

وزرای اقتصادی تازه نفس و با اراده هستند| «معیشت» فوری ترین مشکل و اولویت دولت

فرهنگی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مسیر وزرای فعلی تلاش برای حل مشکلات در حوزه های اقتصادی است و در این زمینه پای کار هستند.

 محمد حسین فرهنگی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به همسویی و همگامی وزرای اقتصادی کابینه در حل مشکلات اقتصادی مردم بیان داشت: ارزیابی بنده این است که آقای رئیس جمهور و معاون اول ایشان امور اقتصادی را اداره خواهند کرد.

وی با بیان اینکه وزرای اقتصادی تازه نفس و با اراده هستند، بیان داشت: مسیر وزرای فعلی تلاش برای حل مشکلات در حوزه های اقتصادی  است و در این زمینه و پای کار هستند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: البته ما مشکلات زیادی در موضوعات اقتصادی داریم با این حال اگر وزرا پای کار باشند مشکلات حل خواهد شد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: ارزیابی بنده از همسویی و همگرایی وزرای اقتصادی مثبت است.

فرهنگی با بیان اینکه اولویت‌های اقتصادی را نمی‌توان محدود به وزراتخانه ای کرد، اظهارداشت: از این رو هر دستگاه و هر وزیری اولویتهای بخش خودش را دارد و نمی‌شود از کسی که در وزارت آموزش و پرورش فعالیت می کند انتظار داشت در حوزه های اقتصاد و دارایی ورود کند، طبیعتاً هر کدام از وزرا اولویت های خودشان را دارند.

وی تاکید کرد: با این حال فوری ترین اولویت‌های اقتصادی دولت پرداختن به موضوعات معیشتی است.

 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اینکه ما بخواهیم  مشکلات را بر گردن دیگران بیندازیم مورد تایید نیست و حتی روش خوب و مناسبی به نظر نمی رسد اما در سایر موارد مثل آنچه که در خصوص مشکلات باقیمانده دولت قبل وجود دارد طبیعی است که حتی اگر از سوی وزیری هم گفته نشود، تاثیر خود را خواهد گذاشت مثل مواردی که استقرار از بانک مرکزی بوده و مواردی که مربوط به افزایش نقدینگی است لذا اثرات این موضوع اثرات طبیعی است و وزرای جدید باید به تناسب به این موضوع ورود کند اما اینکه به جای تاثیرگذاری مرتب فرافکنی کنند قطعاً این روش درستی نخواهد بود.

کد خبر: ۱۰۴٬۴۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha