۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
توسعه صنعت گردشگری مازندران نیازمند برنامه‌های امیدآفرین است
عضو مجمع نمایندگان مازندران:

توسعه صنعت گردشگری مازندران نیازمند برنامه‌های امیدآفرین است

نوشهر- محسنی بندپی، نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس، گردشگری دریایی و سلامت را لازمه توسعه این صنعت برای برون رفت از زیان‌های اقتصادی کرونا دانست و گفت: نیازمند برنامه‌های امیدآفرین هستیم.

محمدعلی محسنی بندپی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه صنعت گردشگری طی ۱۸ ماه گذشته براثر شیوع کرونا دچار آسیب های اقتصادی فراوانی شده است، افزود: این درحالی که این صنعت شاغلان زیادی را جذب کرده است.

وی با اظهار اینکه گردشگری سلامت، دریایی و زیارتی و توسعه گردشگری دریایی از جمله لازمه ها و نیازها برای توسعه پایدار است، اظهار داشت: برای جبران خسارت های وارده به صنعت گردشگری باید متناسب با شرایط برنامه ریزی داشته باشیم.

وی توسعه گردشگری را مستلزم داشتن رویکرد توجه به هنرهای سنتی و صنایع دستی دانست و افزود: برنامه های توسعه صنعت گردشگری باید جامع و امیدآفرین باشد و برای توسعه آن نباید منتظر فروکش کردن کامل کرونا باشیم.

این نماینده مجلس با تاکید براینکه طرحی نو برای جبران خسارت صنعت گردشگری باید داشته باشم، اظهار داشت: برای توسعه این صنعت باید از تجربه بخش خصوصی و سرمایه گذاران بهره گیریم و تعامل با این بخش مدنظر باشد.

محسنی بندپی تعامل مطلوب بین دولت و بخش خصوصی را برای توسعه صنعت گردشگری مفید دانست و گفت: این تعامل منجر به توسعه متوازن، اشتغال پایدار و کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق سرمایه گذاری و نمونه گردشگری می شود.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت با بیان اینکه از افراط ها و تفریط ها همواره ضربه خورده ایم، گفت: برای توسعه صنعت باید از ظرفیت بخش های مختلف استفاده کنیم زیرا فرصت آزمون و خطا نداریم.

کد خبر: ۱۰۴٬۳۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha