۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
موافقت کمیسیون تخصصی با برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس اعلام کرد

موافقت کمیسیون تخصصی با برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی

اعضای کمیسیون کشاورزی پس از بررسی برنامه‌های ارائه شده از سوی وزرای پیشنهادی جهاد کشاورزی، راه‌ وشهرسازی و نیرو با آنها موافقت کردند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدجواد عسکری نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص نظر نهایی اعضای کمیسیون در خصوص برنامه‌های ارائه شده از سوی وزرای پیشنهادی جهاد کشاورزی، نیرو و راه‌ و شهرسازی، گفت: تمامی وزرای پیشنهادی با حضور در کمیسیون کشاورزی برنامه‌های خود را تشریح و به ابهامات و سوالات نمایندگان عضو کمیسیون پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به عنوان کمیسیون اصلی با برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی موافقت خود را اعلام‌کردند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه  کمیسیون کشاورزی مجلس با برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه‌وشهرسازی نیز موافقت کردند، عنوان کرد: وزیر پیشنهادی نیرو دولت آینده در نشست اول نتوانست موافقت اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس را کسب کند اما با حضور مجدد در این کمیسیون و ارائه توضیحات تکمیلی توانست نظر موافق کمیسیون را اخذ کرد.
 
عسکری، خاطرنشان کرد: بر اساس آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نظر نهایی کمیسیون‌های تخصصی مجلس در خصوص برنامه وزرای پیشنهادی دولت آینده جهت ارائه در صحن قرائت می‌شود.

کد خبر: ۱۰۴٬۲۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha