۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸
خرید ارز دیجیتال از بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

خرید ارز دیجیتال از بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

بسیاری از کارشناسان اقتصادی معتقدند که ارزهای دیجیتال در آینده نه چندان دور نقش مهمی در معاملات خواهند داشت.

به گزارش بازار، بسیاری از کارشناسان اقتصادی معتقدند که ارزهای دیجیتال در آینده نه چندان دور نقش مهمی در معاملات خواهند داشت. این پیشبینی به حدی جدی است که در حال حاضر تعداد زیادی از بزرگان اقتصاد جهان بخش مهمی از دارایی های خود را به ارزهای دیجیتال تبدیل کرده اند. به عنوان مثال ایلان ماسک حتی بیوگرافی خود در توئیتر را به Bitcoin#  تغییر داده و مدیر عامل توئیتر، جک دورسی اقدام به خرید بیت کوین به ارزش ۵۰ میلیون دلار نموده است. اما یک سوال که جواب آن شاید برای شما هم جذاب باشد، چرا ایرانی ها باید برای خرید ارز دیجیتال مشتاق باشند؟

خرید ارز دیجیتال از بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

چرا ایرانی ها باید ارز دیجیتال بخرند؟

طبق آمار میزان تورم در ایران طی ده سال گذشته به ۷۳۴ درصد رسیده و این یعنی معیشت اکثر ایرانی ها با مشکل روبرو شده است. در این برهه حساس بازار ارزهای دیجیتال شاید بهترین راه فرار از بن بست اقتصادی باشد. ارزهای دیجیتال به خاطر غیرمتمرکز بودنشان غیر قابل کنترل و اعمال تحریم هستند و با خرید ارز دیجیتال می توان مشکلات اقتصادی زیر را (که حتماً چند مورد از آن ها دغدغه شما هم هست) برطرف نمود.   

· قیمت ارز های دیجیتال معتبر اصولاً در طولانی مدت روند صعودی دارند. شما می توانید یک ارز دیجیتالی معتبر مانند بیت کوین، اتریوم و ... را بخرید و بعد از چند ماه با فروش آن رمز ارز سود بدست آورید. به عنوان مثال شما در اواخر اسفند ۹۸ با کمتر از ۷۰ میلیون می توانستید یک بیت کوین کامل بخرید و هفت ماه بعد قیمت بیت کوین شما بیش از ۳۶۰ میلیون بود. ناگفته نماند که روند صعودی بیت کوین هنوز هم ادامه دارد. البته نکته جالبتر در مورد خرید تتر است، تتر یک استیبل کوین است و قیمت آن همواره برابر با ۱ دلار است با این وجود اگر شما در همان اسفند ۹۸ مقداری تتر به قیمت ۱۳۰۰۰ تومان می خریدید، می توانستید طی مدت کوتاهی آنرا با قیمت ۳۱۰۰۰ تومان بفروش برسانید! خلاصه خرید ارز دیجیتال در صورتی که ارز دیجیتال درست را انتخاب کنید، می تواند یک سرمایه گذاری پرسود محسوب شود.  

· بازار ارزهای دیجیتال یک بازار بین المللی و غیرقابل کنترل است و  ایرانیان در آن به راحتی می توانند فارغ از محدودیت های ناشی از تحریم به کسب درآمد دلاری بپردازند.

· ذخیره ارزهای دیجیتال می تواند بهترین پس انداز برای آینده خودمان و فرزندانمان باشد.

· ارزهای دیجیتال بهترین گزینه ارسال ارز به سایر کشورهاست، زیرا شما می توانید این ارزها را در مدت زمان بسیار کم، با کمترین کارمزد و بیشترین امنیت ممکن به هر نکته از جهان که مایلید ارسال کنید.

· طبق نظر تحلیل گران اگر بخشی از نقدینگی کشور وارد بازار کریپتوکارنسی شود، فشار بر روی بازارهای دلار، طلا، مسکن و خودرو کم می شود و از سرعت رشد قیمت این اقلام کاسته می شود.

·  ارز دیجیتال پول آینده است پس هر چقدر دارایی های رمز ارزی مردم ایران بیشتر باشد، در آینده ثروت و رفاه بیشتری خواهند داشت. به همین دلیل امروزه ما با خرید ارز دیجیتال و نگهداری آن، در آینده می توانیم اقتصاد تضعیف شده کشورمان را بهبود ببخشیم.

خرید ارز دیجیتال از بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

چرا نباید ازصرافی های خارجی  ارز دیجیتال بخریم؟

درست است که بازار ارزهای دیجیتال غیر قابل کنترل است ولی کشورهای معاند با کشورمان قصد دارند با اعمال نفوذ مانع رسیدن سرمایه به ایران شوند. به همین دلیل این کشورها با تحت فشار قرار دادن صرافی های خارجی آنان را مجبور به شناسایی و توقف خدمت رسانی به ایرانیان می کنند. به همین دلیل در حال حاضر صرافی های بزرگ و معتبر بین المللی مانند بایننس، هیوبی گلوبال، هات بیت و... از ارائه خدمات به ایرانیان سر باز می زنند. حتی اگر شما بتوانید با استفاده از فیلتر شکن ها آی پی خود را تغییر بدهید و از خدمات این صرافی ها استفاده کنین، مطمئن باشید با انجام حتی یک اشتباه این صرافی ها متوجه مشکوک بودن هویت شما می شوند و بلافاصله حساب شما را بلاک می کنند. به همین راحتی شما تمام دارایی های خود را از دست خواهید داد و برای باز پس گیری آن ها هیچ کاری از دستتان بر نمی آید. البته صرافی های خارجی هستند که تسلیم این زورگویی ها نشده اند و همچنان به ایرانیان اجازه خرید و فروش ارزهای دیجیتال را می دهند. ولی استفاده از این صرافی ها به ۲ دلیل خطرناک است: ۱. صرافی ارز دیجیتال خارجی که به کاربران ایرانی اجازه فعالیت می دهند، عموماً صرافی های نامعتبری هستند و همواره امکان دارد اقدام به کلاهبرداری و دزدیدن ارزهای دیجیتال شما بکنند. ۲. هر لحظه ممکن است تصمیم بگیرند بجمع صرافی های تحریم کننده ایران بپیوندند و شاید بدون اخطار قبلی به یکباره اقدام به بلوکه کردن حساب های شما بکنند. به همین دلیل معامله کردن در بستر صرافی ارز دیجیتال خارجی کار عاقلانه ای بنظر نمی رسد، بخصوص که با وجود صرافی های معتبر ایرانی که همان خدمات صرافی های خارجی را ارائه می دهند، این کار واقعاً غیرضروریست.

خرید ارز دیجیتال از بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

صرافی های داخلی چه مزایا و معایبی دارند؟

در حال حاضر ما در ایران تعدادی صرافی ارز دیجیتال معتبر داریم و شما می توانید در امنیت کامل در محیط آن ها به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید. یکی دیگر از مزایای صرافی های ایرانی امکان انجام مستقیم معاملات با واسطه تومان است به این ترتیب شما در هر تراکنش کارمزد کمتری پرداخت خواهید کرد. البته متاسفانه بیشتر صرافی های ارز دیجیتال ایرانی تعداد محدودی از ارزهای دیجیتال موجود را ارائه می دهند، بنابراین شما حق انتخاب کمی برای سرمایه گذاری دارید. در حالیکه عموماً رمز ارزهای جدید که تازه عرضه شده اند، رشد قیمت زیادی را تجربه کرده و می توانند سرمایه شما را چندین برابر کنند البته ناگفته نماند که در خرید ارز دیجیتال جدید باید دقت زیادی بخرج داد چون امکان کاهش قیمت و حتی توقف پروژه های جدید در بازار کریپتو زیاد است ولی اگر عاقلانه و آگاهانه در این بازار حرکت کنید، می توانید سود خوبی از خرید و فروش رمز ارزهای کمتر شناخته شده بدست آورید. صرافی ایران بایننس یکی از صرافی های ارز دیجیتال معتبر ایرانی است که امکان خرید و فروش مجموعه کاملی از انواع ارزهای دیجیتال را برای شما فراهم می کند. تنوع ارزهای دیجیتال صفحه خرید و فروش صرافی ایران بایننس با صرافی بایننس برابری می کند و شما می توانید بدون اینکه نگران بلاک شدن باشید به راحتی هر ارزی که مایلید، در محیطی امن خریداری کنید.

سخن آخر:

بازار ارزهای دیجیتال، بازار آینده است. خرید ارز دیجیتال یکی از بهترین و مطمئن ترین انواع پس انداز می باشد. شاید بگویید من نمی دانم چه رمز ارزی بخرم تا در آینده سود کنم، توصیه ما به شما این است که یکی از ۲۰ رمز ارز برتر بازار کریپتوکارنسی ها را خریداری نمایید چون این ارزهای دیجیتال حتماً به روند رشد خود ادامه خواهند داد. ولی اگر به هر دلیلی نمی خواهید ارز دیجیتال بخرید، با توجه به وضعیت ریال ایران می توانید اقدام به خرید تتر بکنید. تتر همان دلار دیجیتالی است و همواره یک دلار قیمت دارد پس شما با خرید تتر می توانید ارزش سرمایه خودتان را به دلار حفظ کنید. شما با استفاده از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس می توانید در محیطی امن و معتبر اقدام به خرید ارز دیجیتال و پس انداز آن برای آینده نمایید.

کد خبر: ۱۰۴٬۱۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha