۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
کاهش اندک نرخ دلار در بازار متشکل ارز ایران

کاهش اندک نرخ دلار در بازار متشکل ارز ایران

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، از کاهش نرخ دلار در معاملات امروز این بازار خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی گوهررستمی گفت: امروز معاملات نماد دلار، با قیمت ۲۶ هزار و ۴۰۹ تومان کار خود را شروع کرد و درپایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۴۳۱ تومان رسید.

وی افزود: در معاملات امروز بازار متشکل ارز ایران، میانگین وزنی دلار نرخ ۲۶ هزار و ۴۶۴ تومان را ثبت کرد که نسبت به روز قبل ۷۳ صدم درصد کاهش را نشان می‌دهد.

گوهررستمی در خصوص معاملات در نماد یورو نیز گفت: در نماد معاملاتی یورو جلسه معاملاتی امروز با نرخ ۳۱ هزار و ۳۸۲ تومان کار خود را شروع کرد و در پایان ساعت معاملات نرخ هر یورو رقم ۳۱ هزار و ۴۷۰ تومان را ثبت کرد.

بگفته مدیر ارتباطات بازارمتشکل ارز ایران برآیند معاملات یورو میان کارگزاران بازار متشکل ارز ایران به میانگین وزنی ۳۱ هزار و ۴۶۹ تومان رسید.

گوهر رستمی افزود: حجم معاملات دلار در بازار متشکل ارز ایران، در روز دوشنبه، نخستین روز شهریور، ۹ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۲۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۸۴۶ هزار و ۸۰۰ یورو بود.

به گفته وی دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۴۰۹ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۶۳۵ تومان معامله شد. همچنین هر یورو درپایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۱ هزار و ۲۷۵ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۱ هزار و ۵۹۷ تومان معامله شد.

کد خبر: ۱۰۴٬۱۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha