۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
مجتمع های تجاری در استان ایلام اجازه فعالیت ندارند
استاندار ایلام:

مجتمع های تجاری در استان ایلام اجازه فعالیت ندارند

ایلام - استاندار ایلام گفت: تمام صنوف و مجتمع های تجاری عرضه اقلام غیرضروری در استان ایلام تا پایان تعطیلات نوروزی اجازه فعالیت ندارند.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز شنبه در حاشیه ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور، در جمع خبرنگاران در محل استانداری ایلام اظهار کرد: همه ساله حدود ۲۰ هزار چادر در دل طبیعت از نیمه دوم اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی برپا می شود که سال گذشته به علت سیل این چادرها جمع آوری شدند.

وی ایجاد واحدهای تولیدی آب ژاول، ضدعفونی، ماسک و پد الکلی، سم پاشی و کلریده کردن معابر عمومی و اماکن پرتردد در شهرستان هایی با بیشترین درگیری ویروس کرونا را از اقدام های موثر استان در راستای مبارزه و مهار کرونا برشمرد که این فعالیت ها کماکان ادامه دارد.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: همچنین تمام صنوف و مجتمع های تجاری عرضه اقلام غیرضروری تا پایان تعطیلات نوروزی اجازه فعالیت ندارند.

استاندار ایلام اضافه کرد: تخطی از این مصوبه با ورود اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و دادستانی مشمول برخوردهای قانونی می شود و البته صنوف و واحدهای مورد نیاز شهروندان شامل این مصوبه نیستند.

وی بیان کرد: : یک سوم از مجموع کارمندان دستگاه های دولتی که از پنجم فروردین شروع رسمی فعالیت آنها است به صورت شیفتی در محل کار حاضر می شوند و تا حد امکان مدیران به کارمندان خود مرخصی یا فعالیت دور کاری بدهند تا مراجعه کارکنان دستگاه ها به ادارات کاهش یابد.

کد خبر: ۱۰٬۴۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha