۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
برنامه ارائه شده توسط وزیر پیشنهادی اقتصاد جامع است
نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

برنامه ارائه شده توسط وزیر پیشنهادی اقتصاد جامع است

در حوزه اقتصاد در کشور مشکلاتی را داریم و تمامی این مسایل باید در برنامه‌های وزیر لحاظ شود. آقای خاندوزی برنامه‌های خود را در ۱۰ فصل ارائه داده است و همه این مسایل در برنامه‌هایشان وجود دارد.

به گزارش بازار، سید کاظم موسوی به وزیر پیشنهادی اقتصادی اشاره کرد و گفت: رشته تحصیلی آقای خاندوزی اقتصاد است و از جوان‌های پای‌کار و فعال برای این حوزه بزرگ اقتصادی کشور است. باتوجه‌به اینکه در کمیسیون اقتصادی مجلس در خدمت ایشان بودیم، ایشان هم از لحاظ تدین و هم از لحاظ تعهد و هم از لحاظ کاربلد بودن یکی از خوبان کمیسیون اقتصادی مجلس بودند.

وی افزود: برنامه‌هایی که ایشان برای گمرکات، مالیات و فساد ستیزی در مالیات دارند، بسیار خوب می‌باشد، ایشان با استراتژی که در این زمینه دارند، به‌عنوان گزینه پیشنهادی بسیار امیدوارکننده هستند و برنامه بسیار مدون و کار کارشناسی شده را هم به مجلس ارائه کرده است و امیدوارم یکی از موفقین در کابینه دولت آقای رئیسی باشند.

نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به انتظارات نمایندگان مجلس و مردم از وزیر اقتصاد پرداخت و عنوان کرد: در حوزه اقتصاد در کشور مشکلاتی را داریم از جمله حوزه بانکی، مالیات و گمرکات و همچنین در حوزه‌های مرتبط مثل بازار سرمایه و حتی مسکن و خودرو و معیشت مردم. تمامی این مسائل باید در برنامه‌های وزیر لحاظ شود. آقای خاندوزی برنامه‌های خود را در ۱۰ فصل ارائه داده است و همه این مسائل در برنامه‌هایشان وجود دارد.

وی تاکید کرد: امیدواریم وزرای پیشنهادی با رأی اعتمادی که توسط نمایندگان مجلس به آن‌ها داده می‌شود، سکان‌دار مجلس شوند و مشکلاتی از مملکت را در حوزه‌های مختلف از سر راه مردم بردارند و ما هم به‌عنوان مجلس به این وزرا کمک خواهیم کرد و در خدمت نظام و مردم خواهیم بود.

موسوی در خاتمه از انتظار مجلس از دولت گفت و بیان کرد: از دولت برای معیشت مردم، تأمین کالاهای اساسی و اشتغال جوانان انتظار داریم تا این مسائل در اولویت اقدامات دولت قرار گیرد.

کد خبر: ۱۰۴٬۰۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha