۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
قیمت طلا افزایش می‌یابد؛ پیش‌بینی تورم ۳۵ درصدی تا پایان امسال
کارشناس اقتصادی:

قیمت طلا افزایش می‌یابد؛ پیش‌بینی تورم ۳۵ درصدی تا پایان امسال

لرستان- حیدری، کارشناس اقتصادی با اشاره به افزایش قیمت طلا، گفت: تا بهمن ماه سال جاری شاهد تورم ۳۵ درصدی در اقتصاد خواهیم بود.

علی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه پیش بینی می شود تا بهمن ماه سال جاری شاهد تورم ۳۵ درصدی در اقتصاد باشیم، افزود: متاسفانه این تورم می‌تواند باعث رشد بازار سهام شود که با حرکات شدید صعودی و نزولی همراه خواهد بود.

وی افزود: شایعات و خبرهایی که در مورد گفتگوهای نافرجام برجام وجود دارد نوسانات و حاشیه‌های بسیار زیادی ایجاد خواهد کرد و با سبک ارتباطی وزیر خارجه پیشنهادی بعید می‌دانیم در حیطه بین‌المللی موفقیت‌های خاصی حاصل شود.

کارشناس اقتصادی عنوان کرد: در واقع بازار بورس یک رشد صعودی آرام را خواهد داشت که موقتی و ناشی از تورم است و برخی مواقع نیز شاهد رشدها و نزولی‌های شدید هستیم؛ این گفته به معنای ترغیب ورود همگان به بازار سهام نیست بلکه به معنای ترغیب کسانی است که از منابع خبری(رانت) برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه قیمت دلار به ۳۰ هزار تومان می‌رسد، تصریح کرد: طلا و سکه تا آبان ماه روند صعودی دارد که این روند آرام در برخی موارد به دلیل اخبار و شایعاتی که در مورد برجام وجود دارد، شدت صعودی یا نزولی بودن آن فرق می‌کند.

کد خبر: ۱۰۴٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha