۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
انتخاب دستیاران ویژه اقتصادی از جمله نوآوری‌های «امیرعبداللهیان» خواهد بود
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

انتخاب دستیاران ویژه اقتصادی از جمله نوآوری‌های «امیرعبداللهیان» خواهد بود

نماینده مردم سپیدان در مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی امور خارجه گفت: وی برای حل مشکل واردات واکسن و تجهیزات پزشکی، در روز نخست کاری خود ستاد ویژه مقابله با کرونا را در این وزارتخانه تشکیل می‌دهد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محسن علیزاده در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۳۱ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی امور خارجه گفت: وی به عنوان یکی از مدیران برجسته کشور و منطقه بوده و سوابق وی نشان می‌دهد مدیری پلکانی بوده و آسانسوری نیست.

نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه امیرعبداللهیان توانست دیپلماسی پارلمانی را در مجلس فعال کند، عنوان کرد: مایه مباهات مجلس است که از خدمات چنین مدیران تحول‌خواه، انقلابی، فعال و متخصصی برخوردار است و روحیه انقلابی و توجه وی به دیپلماسی عزتمندانه باعث تحولی صحیح در وضعیت موجود خواهد شد.

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی امور خارجه برای تصدی این پست در نشست‌های مختلف کمیسیون‌ها این اطمینان را داد که سفرایی با برنامه را برای سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها انتخاب کند و همچنین معرفی دستیاران ویژه اقتصادی از جمله نوآوری‌های وی خواهد بود.

علیزاده با اشاره به انتظارات مجلس از وزیر پیشنهادی امور خارجه اظهار کرد: وی باید در گزینش نیروها به انقلابی گری توجه کند و اقتصادی شدن سیاست خارجی با محوریت همسایگان و ارتباط با تمدن‌ها و فرهنگ‌ها و نهادینه کردن آن با توجه به محور مقاومت را در دستور کار داشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: امیرعبداللهیان در روز اول وزارت خود قرار است ستاد ویژه مقابله با کرونا تشکیل دهد تا مشکل واردات واکسن و تجهیزات پزشکی برطرف شود، همچنین وی اصلاح ساختار این وزارتخانه را در دستور کار دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه با بیان اینکه رأی اعتماد قاطع نمایندگان به وی می‌تواند به  اجرای انقلابی اهداف کمک کند، یادآور شد: انتظار داریم وی وزارت برجام نافرجام را به وزارتی در تراز انقلاب برساند. همچنین مذاکرات اخیر وی در بغداد نشان‌دهنده هوشمندی، تسلط و توجه به مواضع عزتمندانه او نسبت به نظام است.

وی ادامه داد: امروز اتاق‌های فکر کثیفی از سوی صهیونیست‌ها تشکیل شده تا امیر عبداللهیان رأی اعتماد بالایی نداشته باشد لذا انتظار داریم با انتخاب وی اقتدار و عزت را به سیاست خارجه بازگردانید که وی تغییر دیپلماسی ذلت به عزت را در نظر دارد.

علیزاده در پایان خاطر نشان کرد: مجلس انقلابی انتظار خونخواهی حاج قاسم سلیمانی را از وزارت امور خارجه دارد تا عاملان و آمران آن تعقیب شده و به مجازات برسند.

کد خبر: ۱۰۳٬۹۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha