۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
چگونه در بازارهای مالی جهانی معامله کنیم؟

چگونه در بازارهای مالی جهانی معامله کنیم؟

اگر به بازار بورس، ارز دیجیتال و فارکس علاقمند هستید حتما باید با این دنیا آشنا شوید و تمامی ابعاد علمی و روانی آن را آموزش ببینید تا بتوانید به عنوان یک معامله گر موفق در این بازارها فعالیت کنید.

به گزارش بازار، چند وقتی است که بازارهای مالی جهانی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. رشد ناگهانی ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و... و. همچینین بازار مالی فارکس و حتی بورس باعث شد که افراد زیادی اقدام به سرمایه گذاری در این حوزه نمایند.

در این مقاله به عوامل موفقیت و شکست تریدرها در این بازارها می پردازیم:

بازار بورس، خانه امن کار بلدها

وقتی تب سرمایه گذاری در بورس تقریبا یک سال پیش در ایران بالا گرفت، تقریبا از هر ۵ نفر به جرات می توان گفت ۳ نفر وارد بازار سرمایه گذاری بورس شدند. خوب از تعداد معامله گر در بورس کاملا مشخص است که بطور حتم می توان گفت که اکثریت این افراد هیچ گونه دانشی در این زمینه نداشته بودند.

با دیدن و شنیدن ازاطرافیان وارد فضای گنگ و هیجان انگیز معامله گری در بورس شدند که اصلا معلوم نیست در آن چه اتفاقی تا چند ساعت بعد رخ خواهد داد.

غم انگیز شنیدن این خبرها بود که عده ای تمام سرمایه زندگی خود مثل خانه، ماشین و... فروخته و به امید چند صد برابر کردن وارد بورس شده اند. و غافل از اینکه بدون داشتن مهارت و دانش تخصصی در حوزه بورس محکوم به شکست خواهیم بود.

و در نهایت با سقوط بورس می توان به جرات گفت که عده ای زندگی خود را بطور کل از دست دادند.

چرا بعضی افراد در هر حالت در بورس سود می کنند؟

با توجه به اینکه سال ها در این زمینه فعالیت داشته و افراد با تجربه و متخصص را از نزدیک دیده ام با اطمینان کامل می گویم که اگر جز افرادی هستید که تمایل دارید به عنوان یک تریدر در بازار بورس فعالیت کنید به سود برسید باید مسیر سخت و البته دلنشین آموزش بورس را در آموزشگاه های تخصصی این حوزه پشت سر بگذارید.

خوب عده ای می گویند ما این کار را به افراد متخصص واگذار می کنیم. باید در جواب این استدلال بگویم که شما حتی اگر سرمایه خود را در قالب سبدگردانی به افراد و شرکت ها واگذار کنید باید اطلاعات ابتدایی را داشته باشید تا متوجه باشید که چه اتفاقاتی برای شما در حال رقم خوردن است.

چگونه در بازارهای مالی جهانی معامله کنیم؟

اوج گرفتن تب ارزهای دیجیتال

چند وقت قبل با سقوط ناگهانی بورس و خاموش شدن تب معامله گری و همچنین از دست رفتن سرمایه های بسیاری از مردم، تب سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین بالا گرفت.

باز هم همان داستان قبلی اتفاق افتاد و عده ای به امید بازگشت سرمایه از دست رفته در بورس به بازار ارزهای دیجیتال پناه بردند. غافل از اینکه همین بازار اگر شناخت کافی نداشته باشیم قطعا از بورس خطرناک تر خواهد بود.

چگونه در بازارهای مالی جهانی معامله کنیم؟

چگونه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کنیم؟

عوامل سیاسی، جهانی، اقتصادی، جنگ و... به راحتی و کمتر از صدم ثانیه می توانند در رشد و سقوط تمامی بازارهای مالی جهانی اثر گذار باشند. اگر شما اطلاعات کافی نداشته باشید و اگر آموزش ارز های دیجیتال را نگذرانده باشید، حتما باید متنظر اتفاقات خطرناک باشید.

آموزش و تسلط تنها راه موفقیت در بازارهای جهانی

اگر به بازار بورس، ارز دیجیتال و فارکس علاقمند هستید حتما باید با این دنیا آشنا شوید و تمامی ابعاد علمی و روانی آن را آموزش ببنید تا بتوانید به عنوان یک معامله گر موفق در این بازارها فعالیت کنید. هرگز فرد موفقی را در بورس و بیت کوین و... پیدا نخواهید کرد که بدون آموزش و بهره گیری از مشاوره توانسته باشد به موفقیت مستمر رسیده باشد.

فارکس بازار همیشگی و امن

بازار جهانی فارکس به بازار همیشگی یا ۲۴ ساعته معروف است. شما در هر ساعتی که بخواهید می توانید اقدام به فعالیت در این بازار کنید. البته بازار معامله فارکس در روزهای شنبه و یکشنبه طور کامل تعطیل می باشد. فارکس بازاری است که اگر به عنوان یک تریدر موفق بتوانید در آن فعالیت کنید، باید گفت که به شغل مادام العمر با سود بسیار عالی دست پیدا کرده اید.

فارکس برای همه خوب نیست

بازار جهانی فارکس نسبت به دیگر بازارهای مالی پیچیدگی بیشتری دارد و شما مثل ارزهای دیجیتال و بورس نمی توانید بدون داشتن مهارت کافی به آن ورود کنید.

ولی با شرکت در دوره های آموزش فارکس قطعا می توانید با امنیت خاطر در این بازار فعالیت کنید.

در واقع این بازار متعلق به حرفه ای هاست.

کد خبر: ۱۰۳٬۹۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha