۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
تست منفی ‌PCR برای همه مسافران ورودی اجباری شد
بر اساس اعلام شرکت شهر فرودگاهی امام(ره)؛

تست منفی ‌PCR برای همه مسافران ورودی اجباری شد

شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی اعلام کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ وزارت راه و شهرسازی، انجام تست پی. سی. آر برای مسافران ورودی واکسینه شده و دارای گواهی واکسیناسیون هم اجباری شد.

به گزارش بازار، اداره کل ایمنی و تضمین کیفیت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی اعلام کرد: مسافران واکسینه برای ورود به ایران باید تست منفی پی. سی. آر (PCR) داشته باشند و داشتن برگه سلامت هنگام ورود به ایران برای همه مسافران اجباری است.

شیوع سویه دلتای کرونا موجب شده است که انجام تستواکسن و اثبات قطعی مبتلا نبودن به کرونا برای افراد واکسینه هم اجباری باشد.

بر اساس آخرین اطلاعیه هوانوردی (نوتام) فرودگاه بین المللی امام خمینی، از روز گذشته همه مسافران ورودی به ایران حتی اگر واکسینه شده و کارت واکسن هم داشته باشند باید حتما پاسخ تست منفی کرونا را داشته باشند.

فرودگاه امام خمینی مبدا ورود مسافران هوایی از کشورهای جهان است و به همین دلیل تست پی. سی. آر حتی برای افراد واکسینه اجباری شده است.

بر اساس این گزارش، این اطلاعیه هوانوردی به همه شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ و در سایت همه شرکت‌های هواپیمایی درج شده است و برای مسافرانی که قصد سفر به ایران دارند اطلاع رسانی از هفته گذشته آغاز شده است.

کد خبر: ۱۰۳٬۸۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha