سابقه صادرات بیش از ۲۰ میلیون دلار نرم افزار دارم
وزیر پیشنهادی ارتباطات:

سابقه صادرات بیش از ۲۰ میلیون دلار نرم افزار دارم

وزیر پیشنهادی ارتباطات ایجاد صدها شرکت دانش بنیان در حوزه تولید محتوای دیجیتال و صادرات بیش از ۲۰ میلیون دلار نرم افزار در سال ۹۰ را بخشی از سوابق فعالیتش در این حوزه برشمرد.

به گزارش بازار، عیسی زارع پور در تبیین برنامه هایش در جلسه رای اعتماد نمایندگان به وزرای پیشنهادی در صحن علنی مجلس گفت: من عضو هیئت علمی گروه شبکه‌های کامپیوتری دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت به عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر کشورم.

وی افزود: تحصیلات بنده در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در همین رشته بوده است و دو دوره پسادکتری هم در حوزه نسل جدید شبکه‌های رایانه‌ای در دانشگاه صنعتی شریف و نیز دانشگاه نیوساوت ولز استرالیا که از ۵۰ دانشگاه برتر دنیاست گذارندم.

وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: من ۱۵ سال پیش سابقه راه اندازی، تاسیس و اداره مرکز توسعه فناوری اطلاعات و دیجیتال را در کارنامه خود دارم و افتخار می‌کنم که جزو اولین مجموعه‌ای بودم که دغدغه کنونی شما نمایندگان را داشتم یعنی دغدغه ساماندهی، حمایت و حضور پرقدرت در فضای مجازی.

زارع پور همچنین با اشاره به سابقه عملکردش در قوه قضائیه افزود: من نماینده گروه بزرگی از جوانان با انگیزه، پرانرژی، مجاهد و متخصصم که به پشتوانه مجاهدت آنان کار مردم را در این قوه تسهیل کردیم، مراجعات میلیونی مردم را کاهش دادیم و کار همکاران بخش‌های اداری را راحت کردیم که این مسیر ادامه خواهد یافت.

کد خبر: ۱۰۳٬۸۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha