۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
آغاز فعالیت بازار تهران از امروز
رئیس اتاق اصناف در گفتگو با «بازار» خبر داد

آغاز فعالیت بازار تهران از امروز

نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران از آغاز فعالیت های بازار تهران از امروز خبر داد و گفت: پس از شش روز تعطیلی فعالیت بازار تهران از امروز آغاز شد.

بازار؛ گروه اصناف و بازرگانی: «قاسم نوده فراهانی» در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری «بازار» در خصوص آغاز فعالیت واحدهای صنفی گروه شغلی یک در شرایط قرمز در تهران افزود: طبق اطلاع رسانی انجام شده اصناف از امروز در تهران باز هستند.

رئیس اتاق اصناف تهران یادآورشد: در مدت ۶ روز تعطیلی گروه های شغلی یک همچنان به فعالیت خود ادامه دادند و سایر گروه های شغلی در این ۶ روز تعطیل بودند، اما از امروز واحدهای صنفی مجاز فعالیت های خود را آغاز کردند.

اواخر شب گذشته نیز اتاق اصناف ایران به استناد ابلاغیه شماره ۶۶۴۳۰ و ۶۶۴۴۸ مورخ ۱۴۰۰/۴/۲۷ از سوی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی و همچنین آخرین هماهنگی‌های به عمل آمده طی عصر شنبه با ستاد ملی مقابله با کرونا  مبنی بر نحوه فعالیت اصناف باتوجه به اتمام طرح محدودیت فعالیت شش روزه از تاریخ ۲۵ تا ۳۱ مرداد ماه سال جاری اطلاعیه ای به شرح ذیل منتشر کرد.

اتاق اصناف ایران ضمن قدردانی از تدبیر  و همکاری مدیران تشکل های صنفی و تمامی اصناف در سراسر کشور در اجرای اعمال محدودیت های کرونایی و تعطیلی واحدهای صنفی طی شش روز مورد نظر، بر لزوم هوشیاری بیشتر اصناف در رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی تاکید کرده و به اطلاع می رساند از فردا یکشنبه ۳۱ مرداد ماه جاری تمامی مشاغل به استثنا ۷ گروه  ذیل مجاز به فعالیت می باشند لذا شایسته است تمامی اتاق ها و اتحادیه های صنفی اهتمام جدی تری نسبت به نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی و بازرسی از واحدهای صنفی داشته باشند.

لیست ۷ گروه  مشاغل پر خطر که تا اطلاع ثانوی مجاز به فعالیت نیستند عبارتند از : 

١ –رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ها، به صورت پذیرایی در فضای بسته (ولی بصورت بیرون بر می توانند فعالیت کنند)
٢ - تالارهای پذیرائی
٣ -سالن های سینما و تئاتر
٤ –پاساژها و بازارهای سربسته به استثناء پاساژهای تخصصی نظیر لاستیک، قطعات یدکی، آهن‌آلات، کامپیوتر (پاساژهای عمومی نظیر پوشاک، کیف، کفش و موبایل  همچنان  مجاز به فعالیت نمی باشند)
٥ -استخر های سرپوشیده و باشگاه های بدن سازی
٦ -شهربازی و باغ وحش ها
٧ -نمایشگاه های عمومی و تخصصی

کد خبر: ۱۰۳٬۸۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha