روحیه زارع پور با وزارتخانه پرپول ارتباطات سازگار نیست
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

روحیه زارع پور با وزارتخانه پرپول ارتباطات سازگار نیست

واقعیت این است که وزیر پیشنهادی وزارتخانه ارتباطات و فناوری با چالش های اساسی حوزه ارتباطات روبرو نشده است، بنابراین نمی تواند گزینه خوبی برای تکیه بر صندلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باشد.

 به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید غنی نظری خانقاه در نشست علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۳۱ مرداد) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی صلاحیت عیسی زارع پور وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم در مخالفت با برنامه های وی گفت: دلیل اصلی مخالفت من فقدان روحیه شفافیت در وجود آقای زارع پور است، چرا که ایشان در یک کمیسیون با طرح مصونیت فضای مجازی مخالفت کرده و در کمیسیون که طراحان حضور دارند، قاطعانه می گوید؛ موافق است. بنابراین معتقدم روحیه ایشان با این وزارتخانه پرپول تناسب ندارد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس یازدهم ادامه داد: آقای زارع پور صرفاً مسئول آی تی هستند و لذا اداره وزارتخانه عریض و طویل ارتباطات در توان وی نیست. ضمن آنکه ایشان هنوز در شبکه های مجازی و خارجی عضو نیستند، یا با خط شخصی خود وارد این فضاها نشده و یا کلاً اعتقادی به این پلتفرم ها ندارد.

وی افزود: اکنون کارگزاران مخابرات روستایی دچار گرفتاری های بسیاری هستند، چرا که ۲۰ سال است وضعیت استخدامی مشخصی ندارند، این در حالی است که در برنامه وزیر پیشنهادی چیزی از رسیدگی به وضعیت آنها ذکر نشده است، لذا مخالفت ما با برنامه های ایشان است. در واقع آقای زارع پور با برنامه هایی که دارد، نمی تواند این ارتباط گسترده را مدیریت کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم بیان کرد: واقعیت این است که وزیر پیشنهادی وزارتخانه ارتباطات و فناوری با چالش های اساسی حوزه ارتباطات روبرو نشده است، بنابراین نمی تواند گزینه خوبی برای تکیه بر صندلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باشد.

کد خبر: ۱۰۳٬۸۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha