۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
بیت کوین همچنان می تازد

بیت کوین همچنان می تازد

افزایش قیمت بیت کوین و رسیدن ان به مرز ۴۹ هزار دلار نشان می دهد پیش از پایان این ماه سد مقاومتی ۵۰ هزار دلاری برای هر بیت کوین شکسته خواهد شد.

بازار؛ گروه بین الملل: بازار رمز ارزها همچنان می تازد و قیمت هر بیت کوین در استانه ۴۹ هزار دلار قرار دارد. به نظر می رسد رسیدن به مرز قیمتی ۵۰ هزار دلار و حتی عبور از قیمت ۵۵ هزار دلاری  چندان دور از دسترس نباشد و حتی تا قبل از پایان این ماه میلادی دنیا با تجربه فروش هر بیت کوین با قیمت ۵۵ هزار دلار روبرو شود.

این قیمتهای بالا در بازار اتریوم هم مشاهده می شود. با وجود نوسان های کم در این بازار همچنان قیمت هر اتریوم در مرز ۲۳۵۰ دلار است و هر رمز ارز XRP با قیمت ۱.۲۳ دلار مبادله می شود. در  روز ۲۲ اوت سال ۲۰۲۱ قیمت هر دوج کوین حدود ۳۱ دلار اعلام شده است.

در این روز همچنان خبرهای مربوط به  دزدی های اخیر در بازار رمز ارزها  مورد بحث است به خصوص که هکرها بخشی از پول های برداشت شده را به شرکت بازگردانده اند. کوین دسک در این مورد نوشت: «به نظر می رسد این دزدی ها بیشتر با هدف نشان دادن ضعف های موجود در بازار است. شاید این دزدی ها بیشتر جنبه خرابکاری و تخریب بازار را داشته باشد زیرا در هر دو مورد اتفاق افتاده در این ماه بخش زیادی از مبلغ دزدیده شده به شرکتها بازگردانده شد.»

کد خبر: ۱۰۳٬۸۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha