۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
۱۰ واحد تولیدی تعطیل در زنجان احیا شد/ توجه ویژه به «جهش تولید»
استاندار زنجان:

۱۰ واحد تولیدی تعطیل در زنجان احیا شد/ توجه ویژه به «جهش تولید»

زنجان - استاندار زنجان گفت: ۱۰ واحد تولیدی که در سال های گذشته به علت مشکلات مختلف تعطیل شده بودند با مدیریت درست و برنامه ریزی و حل مشکلات وارد چرخه تولید شدند.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به انتخاب عنوان «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری برای نامگذاری امسال اظهار کرد: در سال ۹۹ از تمام  ظرفیت ها برای توسعه و تحقق جهش اقتصادی در استان استفاده خواهد شد.

وی اظهار کرد: در سال جدید باید با حرکت جهادی برای تحقق شعار سال تلاش لازم را داشته باشیم و مدیران باید با مدیریت و برنامه وارد عرصه شوند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه سال ۹۸ سال پر رونقی از نظر اقتصادی برای استان بود، گفت: در سال گذشته هیچ واحد تولیدی در این استان تعطیل نشد.

حقیقی با بیان اینکه در سال ۹۸ تعداد شش واحد تولیدی به بهره برداری رسید، ابراز کرد: ۱۰ واحد تولیدی که در سال های گذشته به علت مشکلات مختلف تعطیل شده بودند با مدیریت درست و برنامه ریزی و حل مشکلات وارد چرخه تولید شدند و با احیای واحدهای تولیدی برای بیش از سه هزار نفر اشتغال ایجاد شد.

وی افزود: دولت های استکباری برای ایجاد موانع در راستای توسعه کشور طی سال گذشته برنامه های زیادی را اجرا کردند ولی نا امید شدند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه در سال جاری برای توسعه جهش اقتصادی در استان  از توان بخش خصوصی در راستای رونق اقتصادی باید استفاده بهینه شود، تصریح کرد: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل کارخانه ها و کارگاه ها در سال گذشته به خوبی برگزار شد و امسال با جدیت بیشتری برگزار خواهد شد.

حقیقی گفت: با تشکیل این جلسات به ویژه در محل کارخانه های مشکل‌دار، تلاش می شود تا مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی حل شود.

کد خبر: ۱۰٬۳۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha