۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
تاکید نمایندگان بر ضرورت توجه به امنیت شغلی و بهبود معیشت کارگران
در نشست فراکسیون کارگری با وزیر پیشنهادی کار مطرح شد؛

تاکید نمایندگان بر ضرورت توجه به امنیت شغلی و بهبود معیشت کارگران

رئیس فراکسیون کارگری مجلس از تاکید اعضای این کمیسیون بر ضرورت توجه به امنیت شغلی و بهبود معیشت کارگران در نشست با وزیر پیشنهادی کار خبر داد.

به گزارش بازار، علی بابایی کارنامی، در تشریح نشست فراکسیون کارگری مجلس با وزرای پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نفت و صنعت، معدن و تجارت، گفت: در راستای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، پیشنهاد دادیم که سه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نفت و صنعت، معدن و تجارت در فراکسیون حضور یابد.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اساس شاخص‌هایی که دارد مورد تایید و حمایت جدی فراکسیون است، افزود: نمایندگان در نشست با وزیر پیشنهادی دغدغه‌های خود در حوزه کار و کارگری از جمله بهبود معیشت، امنیت شغلی، بیمه، صیانت از حقوق و ورزش کارگران را مطرح کردند و برنامه‌های ارائه شده توسط عبدالملکی نشان از رویکرد حمایتی ایشان از اقشار آسیب پذیر جامعه دارد و این موضوع قابل تقدیر است.

نماینده مردم ساری و میان دورود ادامه داد: همچنین وزیر پیشنهادی صمت برنامه‌های خود را به فراکسیون ارائه کرد؛ با توجه به اینکه ۳۰ تا ۳۵ درصد اشتغال کشور در حوزه ماموریت وزارت صمت است و کارگران در این رابطه دغدغه‌هایی را دارند بر همین اساس این دغدغه‌ها را به فاطمی امین منتقل کردیم و ایشان قول همکاری داد.

بابایی کارنامی یادآور شد: با توجه به دغدغه‌هایی که کارگران حوزه نفت در سطح امنیت شغلی، شیوه پرداخت حقوق و استخدام دارند از وزیر نفت خواستار توجه به رفع این مشکلات شدیم و با توجه به شاخصه ها و تخصص ایشان فراکسیون کارگری از وزیر پیشنهادی نفت حمایت خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، افزود: البته این حمایت مشروط خواهد بود و چنانچه اوجی رای اعتماد مجلس را کسب کند اما توجهی به رفع مشکلات کارگران نکند و وزارت نفت مانند گذشته به مافیاگری ادامه دهد فراکسیون کارگری مجلس در کوتاه ترین زمان ممکن واکنش منفی نشان خواهد داد.

کد خبر: ۱۰۳٬۵۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha