۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
قول «محرابیان» برای آینده‌نگری در تولید انرژی
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرد

قول «محرابیان» برای آینده‌نگری در تولید انرژی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جلوگیری از خاموشی‌ها و آینده نگری برای تولید انرژی از جمله موضوعات مطرح شده از سوی وزیر پیشنهادی نیرو بود.

به گزارش بازار، محمود عباس زاده مشکینی با اشاره به نشست صبح امروز (سه شنبه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با موضوع بررسی برنامه وزیر پیشنهادی نیرو، گفت: محرابیان نخستین مهمان اعضای کمیسیون بود که در ابتدا به طور مفصل به تشریح برنامه‌های خود پرداخت.

عباس زاده مشکینی افزود: جبران خلاء ها، جلوگیری از خاموشی ها، آینده نگری برای تولید انرژی در مصارف خانگی، صنعتی و همچنین فراهم کردن شرایط برای صرفه جویی و ... از جمله موضوعات مطرح شده از سوی وزیر پیشنهادی نیرو بود که نمایندگان نیز نسبت به آن‌ها سوالات خود را مطرح کردند.

وی گفت: در واقع نشست اعضای کمیسیون امنیت ملی با محرابیان چالشی بود، زیرا نمایندگان ملت دغدغه‌های مهمی نسبت به حوزه نیرو داشتند؛ با توجه به تجربه وی در حوزه وزارت و همچنین پاسخ‌های واقع بینانه به سوالات و ارائه گزارش‌های دقیق، باید اذعان کرد گزینه پیشنهادی این وزارتخانه برای نمایندگان جالب توجه بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه با اشاره به حضور سید رضا فاطمی امین به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، افزود: وزارتخانه مذکور نقش مهمی در حوزه اقتصاد کشور دارد و با توجه به زیرمجموعه‌های مهم این وزارتخانه، متصدی این امر باید فردی متخصص و کارآمد باشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعضای کمیسیون متبوعش به طور دقیق برنامه‌های فاطمی امین را بررسی کردند، خاطرنشان کرد: در واقع با توجه به اینکه مجموعه‌هایی مانند فولاد، ایمیدرو، سازمان تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی، خودرو و ... که دارای اهمیت ویژه‌ای هستند و تحت مدیریت وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارند، نمایندگان تلاش کردند با طرح موضوعات چالشی به ارزیابی گزینه پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم بپردازند.

کد خبر: ۱۰۳٬۵۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha