۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
برگزاری انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی تهران، اوایل مهر
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد

برگزاری انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی تهران، اوایل مهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تمدید مهلت بررسی صلاحیت داوطلبان عضویت در هیئت‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها تا ۲۹ مرداد خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت‌خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از برگزاری انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران از دوم تا نهم مهرماه امسال مطابق با بخشنامه وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

محبت‌خواه گفت: با توجه به درخواست‌های متعدد رسیده به معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و پس از بررسی‌های بعمل آمده توسط آن معاونت، مهلت بررسی صلاحیت داوطلبان عضویت در هیئت مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها تا تاریخ ۲۹ مرداد تمدید و همچنین زمان برگزاری انتخابات از تاریخ دوم تا نهم مهرماه امسال تمدید شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: مطابق با دستور دستگاه نظارت بر انتخابات (مستقر در وزارت راه و شهرسازی) مقرر شده است تا هیئت اجرایی و دستگاه نظارت هر استان (ادارات کل راه و شهرسازی) ضمن رعایت ضوابط مصوب در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان وهمچنین آئین‌نامه اجرایی آن از جمله ماده ۴۶و سایر مقررات ابلاغی نسبت به انجام دقیق و کامل وظایف محوله اقدام کنند.

کد خبر: ۱۰۳٬۴۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha