۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
همه برای بهبود شرایط اقتصادی کشور پای کار بیایند
رئیس اتاق ایران در نشستی با وزیر پیشنهادی صمت:

همه برای بهبود شرایط اقتصادی کشور پای کار بیایند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: شرایط اقتصادی کشور خاص و تنها فرصتی است که همه برای بهبود این شرایط پای کار بیاییم.

به گزارش بازار، غلامحسین شافعی که به اتفاق اعضای هیئت رئیسه و معاون اتاق بازرگانی میزبان سید رضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی صمت در اتاق ایران بود افزود: به طور حتم دولت سیزدهم با چالش‌های بزرگ روبرو خواهد بود و ما در اتاق بازرگانی اعتقاد داریم که شاید فرصت زیادی برای حل مسائل اقتصادی نداشته باشیم از این رو باید از همین فرصت باقی مانده برای هم افزایی توانمندی‌ها و بهبود شرایط اقتصادی استفاده کنیم، زیرا امکان آزمون و خطا نداریم.

وی اضافه کرد: جناب آقای فاطمی امین شما سال‌های سال عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و در سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی هم بودید امری که می‌توان شما را به عنوان فعال اقتصادی به حساب آورد و قرابت شما رابا بنگاه داری برای همه روشن می‌کند این نقطه امیدی برای فعالان اقتصادی است که فردی با این مشخصات در جایگاه تصمیم‌گیری و سیاستگذاری صنعت معدن و تجارت کشور قرار می‌گیرد.

رئیس اتاق ایران گفت: شما احاطه بالایی به بخش خصوصی دارید، اما نمایندگانی که از وزارت صمت در اتاق بازرگانی عضو می‌شوند تا کنون عضویت این افراد نتایج خاصی را برای تولید و اقتصاد کشور در پی نداشته است که باید در دوره شما این رویه متحول شود.

فاطمی‌امین وزیر پیشنهادی صمت به منظور شنیدن دیدگاه‌های بخش خصوصی در نشستی صمیمانه در جمع اعضای هیئت رئیسه و معاونان اتاق بازرگانی ایران حضور یافت.

کد خبر: ۱۰۳٬۴۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha